کد خبر: ۳۰۳۱۸۳
تاریخ انتشار : ۲۸ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۷

نیمار بزودی بهترین می‌شود

ستاره سابق فوتبال برزیل و بارسلونا به ستایش از نیمار پرداخت و تاکید کرد که این ستاره برزیلی به زودی بهترین بازیکن جهان خواهد شد.
آفتاب‌‌نیوز :
قبل از آنکه نیمار به بارسلونا بیاید بسیاری می‌گفتند که این بازیکن برزیلی این توانایی را دارد که روزی به بهترین بازیکن فوتبال جهان تبدیل شود. درست است که نیمار بازیهای خوبی را برای آبی-اناریها به نمایش گذاشته است اما هنوز نتوانسته خود را از زیر سایه لیونل مسی خارج کند و فاصله زیادی با این ستاره آرژانتینی دارد.

برزیلی ها امید زیادی به نیمار دارند و براین باور هستند که او به زودی می تواند به بهترین بازیکن فوتبال جهان تبدیل شود و لیونل مسی را پشت سربگذارد.

رونالدینیو که خود سابقه بازی در کنار مسی و نیمار را دارد از کسانی است که معتقد است نیمار به زودی توپ طلای فوتبال جهان را به دست می آورد.

او گفت: نیمار بازیکن بسیار خوبی است و در آستانه تاریخ سازی با تیم ملی برزیل و بارسلونا است. او به زودی به بهترین بازیکنان فوتبال جهان تبدیل می‌شود. برای رسیدن به این افتخار خود من از تشویق کنندگان نیمار خواهم بود و هر راهنمایی که لازم باشد به او می‌دهم. نیمار توانایی بسیار بالایی دارد. او از بازیکنانی است که از دیدن بازی‌اش لذت می برم.

رونالدینیو درباره دوران خود در بارسلونا هم گفت: وقتی به بارسلونا پیوستم این باشگاه مدتها بود که نتوانسته بود قهرمانی در جامی را به دست آورد. سران باشگاه بارسلونا در آن زمان تحقیق گسترده ای را درباره جام نگرفتن آغاز کرده بودند و به همین خاطر نیز بود که با من قرارداد امضا کردند. قبل از من برزیلی‌های دیگر مثل ریوالدو، روماریو و رونالدو برای بارسلونا بازی کرده بودند. من در آن زمان توانستم بهترین بازیها را برای بارسلونا به نمایش بگذارم و این تیم را بار دیگر به سکوی قهرمانی برسانم.

به گزارش ایسنا، رونالدینیو در پایان سخنان خود درباره این سوال که آیا نیمار می تواند جای خالی او را پر کند،گفت:من اطمینان دارم که نیمار می تواند بهترین گزینه برای جانشینی من باشد. او خلأ بازیکن برزیلی بارسلونا را پر خواهد کرد و می تواند برای آبی-اناریها بهتر از من ظاهر شود.

نیمار در فصل نخست خود در بارسلونا نتوانست انتظارات را برآورده کند اما در فصل دوم بسیار خوب ظاهر شد و توانست با این تیم سه گانه فوتبال اروپا و اسپانیا را به دست آورد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین