کد خبر: ۳۰۳۵۰۱
تاریخ انتشار : ۳۰ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۰

امین‌زاده خبر استعفای خود را تکذیب کرد

معاون حقوقی رئیس جمهور با اعلام این‌که شب گذشته از طریق رسانه‌ها متوجه خبر استعفای خود از معاونت حقوقی رئیس جمهور شدم، تاکیید کرد: این خبر را قویا تکذیب می‌کنم.
آفتاب‌‌نیوز : الهام امین‌زاده در گفت‌وگو با ایسنا، در واکنش به انتشار خبری استعفای خود در برخی جراید برای شرکت در انتخابات مجلس شورای اسلامی گفت: در این دوره معاونت حقوقی رئیس جمهوری نقش جدیدی پیدا کرده که در گذشته نداشته است. ما به بحث اموال غیرمنقول دولتی ورود کرده و در حال سازماندهی این بخش هستیم.

وی در ادامه با اشاره به شکل‌گیری و فعالیت سازمان حقوقی معاونت حقوقی ریاست‌ جمهوری، خاطرنشان کرد: ما با وزرای مختلف درباره اموال وزارتخانه‌ها بحث کرده و به دنبال مراقبت از اموال غیرمنقول دولتی هستیم که این پیگیری‌ها بر سودجویان خوش نیامده، بنابراین، آنها از طریق رسانه‌های خود چنین اخباری را برای مقابله با این طرح پخش می‌کنند. طرح مراقبت از اموال غیرمنقول دولتی در حال نهایی شدن است. رهبری و رئیس جمهور هم بر جلوگیری از زمین‌خواری و فساد تأکید دارند و ما در این زمینه موفقیت‌های خوبی به دست آورده‌ایم.

امین‌زاده با اشاره به این‌که ما در معاونت حقوق ریاست جمهوری ارتباط سیستماتیکی بین دانشکده‌های حقوق و وزارتخانه‌ها برقرار کرده‌ایم، خاطرنشان کرد: ما جلسات مختلفی با دستگاه‌های حقوقی در استان‌ها داشته‌ایم و به مسئولین حقوقی استفاده از سامانه ملی قوانین و روش مستندسازی مراقبت از اموال دولتی را مطرح و با هم‌اندیشی و ارائه اطلاعات و آموزش‌های لازم، گام‌های محکمی برای حفظ اموال بیت‌المال و همچنین دسترسی مجموعه حقوقدانان کشور از سامانه قوانین و مقررات کشور که در معاونت حقوقی ایجاد شده است برداشته‌ایم.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین