کد خبر: ۳۰۳۶۰۸
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۳۰ خرداد ۱۳۹۴ - ۲۱:۰۵

دور افتخار ایرانیان با پرچم آذربایجان

نخستین دوره بازی‌های اروپایی در شرایطی در شهر باکویجمهوری آذربایجاندر حال برگزاری است که مدال آوری ورزشکاران ایرانی در این رقابت ها، زنگ خطری برای ورزش ایران محسوب می شود.
آفتاب‌‌نیوز :
اتفاق قابل توجه نخستین دوره بازی های اروپایی اینجاست که خیلی از کشورهای اروپایی حاضر در این رویداد مهم، حتی نتوانسته اند یک مدال طلا هم به دست آورند؛ اما ورزشکاران ایرانی با دو مدال طلا و نقره ای که برای آذربایجان کسب کرده اند، مؤثرتر از کشورهایی مثل مونته نگرو، دانمارک و... ظاهر شده اند.

به گزارش تابناک، البته درخشش ورزشکاران کشورمان در رویداد های معتبر بین المللی برای هر ایرانی خوشحال کننده است؛ اما همین مدال آوری ها زنگ خطری بزرگ برای ورزش ماست که مبادا این مهاجرت ها در آینده نیز ادامه دار باشد و سرمایه های ورزش ایران، یکی پس از دیگری از دست بروند. ورزشکارانی که چند صباحی است به دلیل پشتیبانی نشدن مالی از سوی مسئولان ورزش ایران و البته پیشنهادهای مالی همسایه شمالی، به جمهوری آذربایجان مهاجرت کرده و تغییر تابعیت داده اند تا در قبال دریافت دستمزدهای بالا از آذربایجانی ها، برای تیم های ملی رشته های مختلف این کشور به میدان بروند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۱
جلال
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۲۵ - ۱۳۹۴/۰۳/۳۰
0
0
این چجور اطلاع رسانیه ا...
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین