کد خبر: ۳۰۴۱۵۹
تاریخ انتشار : ۰۲ تير ۱۳۹۴ - ۱۸:۳۵

اولتیماتوم 15 روزه به پیمانکار تئاترشهر

سرپرست دفتر طرح‌های عمرانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از اولتیماتوم شفاهی به پیمانکار پروژه بازسازی تئاترشهر برای تکمیل بخشی از این مجموعه در 15 روز آینده خبر داد.
آفتاب‌‌نیوز : مسعود معمار در گفت‌وگویی با خبرنگار تئاتر ایسنا، با اشاره به جلسه‌ای که امروز دوم تیرماه با حضور کاراندیش معاون وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، مهدی شفیعی مدیرکل هنرهای نمایشی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و پیمانکار پروژه تعمیر و بازسازی تئاترشهر برگزار شده است، گفت: بازسازی تئاترشهر در دو پلاتو و سالن‌های دیگر در مقطعی با سرعت پیش می‌رفت و همه چیز با تعامل با نماینده تام‌الاختیار معاونت هنری دنبال می‌شد تا اینکه در مقطعی با نظر طراحان صحنه تئاتر، وقفه‌ای در بازسازی سالن قشقایی ایجاد شد و سه، چهار ماه تعمیرات آن به تعطیلی کشیده شد.

او با بیان اینکه در این مدت تلاش شده آنچه مد نظر هنرمندان تئاتر است اعمال و رعایت شود، گفت: در این سالن راهکارهایی در نظر گرفته شد، اما با این حال دوباره نقطه‌ نظراتی مطرح شده و ریزه‌کاری‌هایی که در تئاتر هست باعث شده کار در این سالن با وقفه روبرو شود.

معمار اظهار کرد: در جلسه امروز مقرر شد که پیمانکار پروژه تا 15 روز آینده سالن «سایه» و دو پلاتو را تحویل دهد.

وی با بیان اینکه هفته گذشته در نامه‌ای اخطار اولیه به پیمانکار برای تأخیر در روند پروژه داده شده بود، گفت: خریدهای لازم برای تجهیز سالن‌ها از فرانسه انجام شده و شرکت فرانسوی اعلام کرده که وسایل تا دو هفته آینده به ایران می‌رسند؛ بنابراین با اولتیماتوم شفاهی که امروز داده شد تا 15 روز آینده سالن سایه و دو پلاتو تکمیل می‌شوند.

معمار درباره وضعیت سالن قشقایی تأکید کرد: آنچه فعلا در این سالن رخ می‌دهد بیشتر اجرا شدن خواست تئاتری‌هاست و پیمانکار پروژه مقصر نیست. در اینجا بحث دکوراتیو مطرح است و در صورت مشخص شدن این مسائل با سرعت تمام اجرای پروژه و تعمیرات از سر گرفته می‌شود.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین