کد خبر: ۳۰۴۳۳۳
تاریخ انتشار : ۰۳ تير ۱۳۹۴ - ۱۷:۰۷

بانک‌های خصوصی از پرداخت وام بافت فرسوده سر باز می‌زنند/ معرفی 27 هزار متقاضی وام به بانک در یک ماه

معاون وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه علی رغم مصوبه بانک مرکزی برخی از بانک از ارائه سهمیه تسهیلات بافت فرسوده سرباز می زنند، گفت: سه بانک بخش خصوصی که بانک های دی و پارسیان جزو آن هستند به صورت کتبی و رسمی اعلام کرده اند سهمیه وام بافت فرسوده مصوب بانک مرکزی را نمی پردازند.
آفتاب‌‌نیوز :
محمدسعید ایزدی در گفت وگو با ایلنا با تاکید بر اینکه  تقاضا برای اخذ وام 50 میلیون تومانی بافت فرسوده بسیار زیاد است، اظهار داشت: در اسفند ماه سال گذشته که تسهیلات بافت فرسوده به بانک ها ابلاغ شد، 27 هزار متقاضی دریافت این وام ها را به بانک ها معرفی کردیم.

مدیرعامل شرکت عمران و بهسازی شهری با بیان اینکه هنوز نتوانسته ایم پرونده هایی که از قبل تشکیل شده را به بانک ها معرفی کنیم، تصریح کرد: 35 هزار پرونده که برای دریافت وام نوسازی بافت  فرسوده از قبل تشکیل شده وجود دارد که این تعداد به بانک مسکن معرفی می شوند.

وی با اشاره به عدم همکاری بانک ها گفت: بانک های خصوصی تمایلی برای تخصیص سهمیه در نظر گرفته شده بانک مرکزی را ندارند و تا کنون فقط 5 بانک  ملی، ملت، رفاه، تجارت، مسکن و سپه حاضر به همکاری و تخصیص این تسهیلات به متقاضیان شده اند البته بانک قوامین هم اعلام آمادگی کرده است.  

ایزدی تاکید کرد: هر 15 روز یکبار با بانک مرکزی اعطای وام بافت فرسوده را پیگیری می کنیم و انتظار داریم که هر چه سریعتر سایر بانک ها هم سهمیه اختصاص یافته را به متقاضیان ارائه دهند.


بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین