کد خبر: ۳۰۴۳۴۱
تاریخ انتشار : ۰۳ تير ۱۳۹۴ - ۱۷:۲۵
طی حکمی از سوی مدیر عامل گروه خودروسازی سایپا:

حسن جلینی مدیر ارتباطات و امور بین الملل گروه خودروسازی سایپا شد

مهدی جمالی، مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا حسن جلینی را به سمت مدیر ارتباطات و امور بین الملل گروه خودروسازی سایپا منصوب کرد.
آفتاب‌‌نیوز : به گزارش سایپا نیوز، مراسم تودیع و معارفه مدیران قدیم و جدید ارتباطات گروه خودروسازی سایپا با حضور مدیر عامل، اعضای هیات مدیره، معاونان و مدیران سایپا برگزار شد.حسن جلینی مدیر ارتباطات و امور بین الملل گروه خودروسازی سایپا شد

در مراسم معارفه مدیر ارتباطات و امور بین الملل گروه خودروسازی سایپا، دکتر جمالی، مدیر عامل گروه ضمن تقدیر از زحمات مجتبی نظری گفت: صنعت کشور در شرایط سخت و دشواری قرار گرفته و انتظارات از صنعت خودروسازی زیاد است و لذا نیاز به کار و فعالیت زیادی در جهت روشن کردن افکار عمومی از صنعت خودرو وجود دارد و در این بخش روابط عمومی قسمتی از این انتظارات را پاسخگو می باشد.  

وی افزود: در این برهه احساس می شد که مجموعه نیاز به انرژی جدیدی دارد و لذا نیروی جدید که از مدیران  بسیار پرانرژی و اجرایی است را به مجموعه  اضافه کردیم.

وی تصریح کرد: در این زمان نیاز بسیار به جلب همکاری و همراهی همه آحاد مردم و مسئولین وجود دارد و امیدوارم بتوانیم از توان آقای جلینی در این زمینه استفاده کنیم.

گفتنی است جلینی پیش از این و از سال 1392 تا کنون عضو موظف هیأت مدیره و قائم مقام مدیر عامل شرکت محورسازان ایران خودرو بوده است.

 وی همچنین مدیریت کل روابط عمومی و امور بین الملل سازمان ملی استاندارد ایران از سال 1390 تا 92، مدیر تشریفات سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی از سال 1389 تا 90، مدیر اداری شرکت خدمات بازرگانی مس سرچشمه در سال های 1375 و 1376و مدیر روابط عمومی و مدیر دفتر مدیرعامل موسسه فرهنگی هنری آفرینش وابسته به دانشگاه آزاد اسلامی در سال های 1372 تا 1375را در کارنامه کاری خود دارد.

 علاوه بر این، جلینی از سال 1370 در عرصه مطبوعات نیز فعالیت داشته و در سوابق مطبوعاتی وی دبیری سرویس ورزشی، اقتصادی و سیاسی صدا و سیمای جمهوری اسلامی  ایران از سال 1376 تا کنون دیده می شود.
جلینی از جهادگران جهاد سازندگی است و در سال های آغازین دهه 60 به جهاد سازندگی مرکز پیوسته است، ضمن آنکه از سال 1363 در زمره فعالین دانشجویی قرار داشته است.

وی همچنین عضویت در هیات  مؤسس و مدیر روابط عمومی انجمن ریاضی دانان جوان کشور از سال 1379 تاکنون و عضویت در شورای راهبردی سمپوزیوم بین الملی روابط عمومی ایران را نیز در سابقه کاری خود دارد.
جلینی متولد سوم تیر ماه سال 1343، متاهل و دارای دو فرزند است. وی دارای مدرک لیسانس مدیریت بازرگانی و دانشجوی فوق لیسانس مدیریت تکنولوژی است.

در این مراسم همچنین از زحمات مجتبی نظری، مدیر اسبق ارتباطات گروه خودروسازی سایپا که از مرداد ماه 1390 مدیریت ارتباطات این گروه را بر عهده داشت تقدیر و تشکر شد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین