کد خبر: ۳۰۴۴۷۱
تاریخ انتشار : ۰۴ تير ۱۳۹۴ - ۱۴:۲۳

بیش از 12 تن مواد مخدر در شیراز امحا شد

در آستانه روز جهانی مبارزه با مواد مخدر (26 ژوئن - پنجم تیر) روز پنجشنبه بیش از 12 تن مواد مخدر در شیراز امحا شد.
آفتاب‌‌نیوز :
 استاندار فارس در آیین امحا این مواد بیان داشت: مردم جامعه باید قدرشناس تلاش ها و زحمات نیروی انتظامی برای مبارزه با پدیده شوم مواد مخدر باشند.

سید محمد احمدی اضافه کرد: امروزه تهیه و توزیع مواد مخدر به یک تجارت بزرگ برای قاچاقچیان مواد مخدر تبدیل شده اما نیروهای امنیتی کشور و به ویژه نیروی انتظامی با این تجارت شوم برخورد می کنند.

وی با بیان این که موضوع مبارزه با مواد مخدر، یک موضوع همگانی است، افزود: مردم باید با مشارکت همگانی و دلسوزانه در این موضوع وارد شوند و اخبار و اطلاعات خود را در اختیار نهادهای مربوط و از جمله نیروی انتظامی قرار دهند.

احمدی ادامه داد:امیدواریم همگان با انجام فریضه امر به معروف و نهی از منکر در راه مبارزه با مواد مخدر و اثرات سوء مصرف این مواد تلاش کنند.

فرمانده نیروی انتظامی استان فارس نیز در این آیین بیان داشت:استکبار جهانی قصد دارد تا بلای خانمانسوز مواد مخدر را در بین جوانان این مرز و بوم گسترش دهد.

به گزارش اداره اطلاع رسانی معاونت اجتماعی فرماندهی انتظامی استان فارس‌،سردار سرتیپ دوم احمد علی گودرزی ادامه داد:نیروی انتظامی با همه امکانات ، همکاری و هماهنگی دستگاه قضایی و مردم شهید پرور استان فارس همچنان مقتدرانه در مقابل قاچاقچیان و سوداگران مرگ ایستاده و با آنها برخورد می کند.

این مقام انتظامی با اشاره به کشف 46 تن مواد مخدر در سال 93 در استان فارس افزود:این اقدام حاصل تلاش همکاران، سایر نهادها از جمله دستگاه قضایی و مردم فهیم این استان است.

وی با اشاره به افزایش پنج درصدی کشفیات مواد مخدر در سال 93 در مقایسه با سال 92، اظهار کرد: امیدواریم با همت و تلاش مردم و مسوولان، جامعه را از ناپاکی ها و مواد مخدر پاک کنیم.

گودرزی افزود:همچنین در سال 93 ماموران انتظامی استان فارس 9 هزار و 650 خرده فروش و توزیع کننده مواد مخدر را در این استان دستگیر و به مراجع قضایی تحویل دادند.

فرمانده انتظامی استان فارس با اشاره به شهادت تعداد زیادی از ماموران انتظامی استان در راه مبارزه با مواد مخدر گفت: ماموران جان بر کف انتظامی این استان با تمام توان و با همه امکانات در این راه تلاش می کنند و قاچاقچیان مواد مخدر را ناکام خواهند گذاشت.

بیست و ششم ژوئن (پنجم تیر) به عنوان روز جهانی مبارزه با مواد مخدر نامگذاری شده است. 
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین