کد خبر: ۳۰۴۵۸۵
تاریخ انتشار : ۰۴ تير ۱۳۹۴ - ۲۳:۵۸

دو تن مواد مخدر در یزد امحا شد

دو تن انواع مواد مخدر روز پنجشنبه به مناسبت هفته مبارزه با مواد مخدر در مراسمی با حضور معاون سیاسی امنیتی استاندار و مسوولان انتظامی در بوستان کوهستان شهر یزد امحا شد.
آفتاب‌‌نیوز :
معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار یزد در این مراسم گفت: فرهنگ سازی بین مردم و خانواده ها در مبارزه عملی با مواد مخدر ضروری است و باید روز به روز گسترش یابد.

محمدعلی طالبی افزود: پیشگیری در مبارزه با مواد مخدر در کنار فرهنگ سازی باید همواره جدی گرفته شود که خوشبختانه در این دو موضوع مهم طی سال های گذشته کارهای خوبی انجام گرفته و قطعا باید با همکاری دستگاه های مختلف ادامه پیدا کند.

وی اظهار کرد: اگر فرهنگ سازی در مبارزه با مواد مخدر و پیشگیری اجرایی شود شاهد کاهش مصرف مواد مخدر خواهیم بود.

طالبی از فعالیت پلیس و نیروهای نظامی و انتظامی و همچنین قضایی در عرصه مبارزه با موادمخدر در این استان در سال های گذشته و امسال تشکر کرد و گفت: همکاری بین دستگاه های متولی درخصوص مبارزه با مواد مخدر و پیشگیری باید امسال با قدرت در استان ادامه یابد.

این مسوول همچنین به اهمیت آگاهی بخشی به مردم ، خانواده ها و جوانان درخصوص مضرات مواد مخدر اشاره کرد و همراهی و برنامه ریزی بین بخشی را خواستار شد.

طالبی همچنین با اشاره به سیاست گذاری و تغییر رویکرد در عرصه مبارزه با موادمخدر خاطرنشان کرد: امیدواریم با این انسجام و هماهنگی بین دستگاه ها شاهد اقدامات خوب و همچنین کاهش اعتیاد در جامعه باشیم و محیط پاکی را برای خانواده ها فراهم کنیم.

وی با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای عرصه مبارزه با موادمخدر افزود: این مراسم، نمادی از عزم راسخ و اراده مسوولان عرصه مبارزه با موادمخدر، برای پیمودن راهی است که به سلامت بیشتر جامعه منجر می شود.

جانشین فرمانده انتظامی استان یزد نیز در این مراسم گفت: سال گذشته 22 تن مواد مخدر در این استان کشف شد که نسبت به سال قبل از آن تا 21 درصد رشد نشان می دهد.

سرهنگ عطاالله احمدی افزود: در سه ماه گذشته افزون بر هشت تن مواد مخدر در استان یزد کشف شد که نسبت به مدت مشابه سال قبل تا 91 درصد رشد داشته است.

استان یزد با قرار گرفتن در مسیر جنوب به شمال کشور، همواره هزینه های زیادی در زمینه کشف قاچاق مواد مخدر پرداخت می کند. ک3

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین