کد خبر: ۳۰۵۰۴۵
تاریخ انتشار : ۰۷ تير ۱۳۹۴ - ۱۸:۱۶

توزیع 50 هزار بن نان میان نیازمندان تهرانی

دبیر ستاد توان افزایی و حمایت از فعالیت سازمان های مردم نهاد شهر تهران از توزیع 50هزار بن نان میان نیازمندان تهرانی تا پایان ماه مبارک رمضان خبر داد.
آفتاب‌‌نیوز : به گزارش ایرنا فرشید حیدری با بیان اینکه طرح توزیع نان با هدف کمک به نیازمندان شهر تهران اجرا می شود افزود: با توجه به پیشینه این نوع فعالیت ها، این میزان بن با ورود خیریه ها و حرکات خودجوش مردمی بیشتر خواهد شد.

وی با اشاره به فعالیت گروه های متعدد خیرین در ستاد سمن های شهر تهران یکی از اقدامات این ستاد را حمایت از خانواده های نیازمند عنوان کرد و گفت: نحوه شناسایی افراد نیازمند شهر بر اساس بانک اطلاعات خیریه ها است.

حیدری با اشاره به انعقاد قرارداد یکی از سمن های عضو ستاد با نانوایی های سطح شهر برای توزیع نان میان افراد کم برخوردار افزود: بن های تهیه شده که از طریق برخی رابطین تعیین شده مانند خیریه ها به مستمندان ارائه می شود.

دبیر ستاد توان افزایی و حمایت از فعالیت سازمان های مردم نهاد شهر تهران با اشاره تاکید دین اسلام به حمایت از مستمندان گفت: اجرای این طرح ها در توجه بیشتر مردم به نیازمندان و ترغیب کمک به آنان در طول سال تاثیرگذار است.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین