کد خبر: ۳۰۵۷۱۶
تاریخ انتشار : ۱۰ تير ۱۳۹۴ - ۲۲:۲۷

انتقاد آیت‌الله سبحانی از عمل زیبایی بینی

ولی متاسفانه غربی ها در ایران و جوامع اسلامی الگو سازی می کنند، آنها در قدیم هم با عناوینی چون بیتل ها در ایران الگوسازی می کردند ولی امروز شیوه آنها تغییر کرده است.
آفتاب‌‌نیوز :
آیت الله جعفرسبحانی از مراجع تقلید گفت: مردم ما سعی می کنند بینی خود را که آفریده خداست، به شکل غربی ها در بیاورند، لذا این کار به هیچ عنوان درست نیست.

به گزارش مرکز خبر حوزه، این مرجع تقلید ظهر روز چهارشنبه در جلسه تفسیر سوره احزاب در مدرسه علمیه حجتیه قم افزود: متاسفانه امروز مردم ما چیزهایی از غربی ها یاد می گیرند که جای تاسف دارد و جراحی بینی از جمله آن است.

وی با اشاره به آیه اسوه حسنه بیان کرد: قرآن و خداوند ما را به اسوه و الگوگیری از پیامبر اکرم(ص) سوق داده و ما باید به ایشان تاسی کنیم؛ ولی متاسفانه غربی ها در ایران و جوامع اسلامی الگو سازی می کنند، آنها در قدیم هم با عناوینی چون بیتل ها در ایران الگوسازی می کردند ولی امروز شیوه آنها تغییر کرده است.

وی یادآورشد: خداوند در قرآن بیان کرده، پیامبر اکرم(ص) اسوه و الگوی تمام دوران ها است و به همین خاطر ما هم باید در هر عصری الگوهایی خوبی که در این مسیر حرکت کرده اند را برای خود انتخاب کنیم؛ امام علی(ع) فرمودند که در جنگ احد نزدیک ترین فرد به دشمن، پیامبر اکرم(ص) و هر وقت شری ما را می گرفت به وسیله پیامبر(ص) در مقابل خود سپر قرار می دادیم؛ پیامبر(ص) فرمانده بود ولی از همه یاران به دشمن نزدیک تر بود.

این مرجع تقلید یادآورشد: امام راحل در حوزه یک الگوی تمام معنا برای طلاب بودند زیرا برنامه و نظم و عبادت خالصانه و پرشوری و علمیت و تقوای ایشان مثال زدنی بود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین