کد خبر: ۳۰۵۷۲۱
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۱۰ تير ۱۳۹۴ - ۲۲:۵۹

اشک‌های فراق مادر بر صورت سوخته ساناز و برادرش

حدود 6ماه پیش بود که حادثه دلخراشی در محله ایثارگران پارس آباد مغان رخ داد، این سانحه که در اثر انفجار گاز پیک نیکی در یک منزل مسکونی به وقوع پیوست منجر به سوختگی شدید دو کودک خردسال و معصوم و مرگ مادر مهربانشان شد.
آفتاب‌‌نیوز :
روزگار شور اشتیاق دوران کودکی را از این کودکان گرفته و اکنون تنها چیزی که از تمام زیبایی های صورت محمدرضا محیّر 4ساله و خواهرش ساناز 8 ساله برجای مانده سوختگی است .

صورت و بدن این خواهر و برادر از نواحی مختلف قربانی شعله ها و زبانه های سوزناک آتش شده و این حادثه باعث شده ساناز که در پایه دوم ابتدایی تحصیل می کرد به ناچار و به رغم میل باطنی از درس و مدرسه و دوستان و همکلاسی هایش جدا شود و نتواند ادامه تحصیل دهد.

پدر این کودکان می گوید: در این حادثه علاوه بر تمام لوازم و اثاثیه منزل، همسرم را بعد از 13روز بستری دربخش ” آی سی یو” یکی از بیمارستان های تبریز به علت سوختگی شدید از دست دادم.

میکائیل محیر روز چهارشنبه در حالی که بغض کرده بود به خبرنگار ایرنا گفت : از زمان وقوع آن حادثه تلخ تاکنون، فرزندانم بارها در بیمارستان های تبریز و تهران مورد عمل جراحی قرار گرفته اند.
محیر با صدایی لرزان افزود: کاش در آن حادثه خودم در آتش می سوختم ولی به همسر و بچه هایم به خصوص دخترم آسیبی نمی رسید؛ وقتی به دست ها و صورت سوخته بچه هایم نگاه می کنم ذره ذره آب می شوم چرا که طاقت دیدن چنین وضع و نشستن غبار غم بر سیمای معصومشان را ندارم.

او با بیان اینکه در تهران جایی را برای اقامت ندارد، ادامه داد: طبق گفته پزشکان معالج، باید چندین عمل جراحی دیگر بر روی دست و صورت محمدرضا و ساناز انجام گیرد.

او با یادآوری کمک و مساعدت عده ای از خیرین منطقه، از همه کسانی که در ادامه این مسیر سخت و طولانی او را یاری کرده اند، قدردانی کرد.

میکائیل، کارگر فصلی است؛ اکنون که گرفتار این حادثه تلخ و مشکل بزرگ شده برای تامین هزینه های درمان و عمل جراحی فرزندانش و سایر هزینه ها به شدت در تنگنای مالی قرار دارد.

به گزارش ایرنا، هموطنانی که در ماه مبارک و پر فیض رمضان، قصد کمک به سلامتی و برآوردن بخشی از هزینه های درمانی دو کودک معصوم "محمدرضا و ساناز محیر” و تامین نیازهای مالی پدر رنج دیده این کودکان را دارند می توانند با کمک های نقدی خود و یا در تماس با پزشکان معالج این دو کودک در این کار خیر و خداپسندانه سهیم باشند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۲
عزیز
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۱:۳۴ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۱
0
6
سلام لطفا اعلام کنید چطور میتوانیم کمک کنیم شماره حسابی چیزی بدین ممنون
بهادر
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۵۹ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۱
0
1
لطفا اعلام کنید از چه طریقی میتونیم کمک کنیم
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین