کد خبر: ۳۰۶۰۲۵
تاریخ انتشار : ۱۲ تير ۱۳۹۴ - ۲۰:۲۳

گل‌محمدی: ۲ تغییر ناخواسته در ترکیب ذوب‌آهن ایجاد شد/حضور حسن‌زاده در استقلال منتفی است

سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن گفت: دو تغییر ناخواسته در ترکیب تیم ما ایجاد شد اما از عملکردمان در فصل نقل و انتقالات رضایت دارم.
آفتاب‌‌نیوز :
یحیی گل‌محمدی در گفت‌و گو با خبرگزاری فارس، در مورد شرایط تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان گفت: سیاست کلی ما حفظ تیم فصل گذشته بود که به ناچار دو تغییر در تیم ما ایجاد شد. اول جدایی کارلوس سانتوز بود که فکر نمی‌کردم این بازیکن برزیلی از ذوب آهن جدا شود و دومین تغییر اجباری ما جدایی قاسم دهنوی بود. با این حال محمد نژاد مهدی و اکبر صادقی را از پدیده گرفتیم که این دو بازیکن در سطح ملی هستند و نوع بازی آن‌ها با شیوه بازی ذوب آهن هماهنگ است. از عملکرد ذوب آهن در فصل نقل و انتقالات راضی هستم و توانستیم به جای دو بازیکن جدا شده دو بازیکن خوب بگیریم.

وی در مورد برنامه‌های تیم ذوب آهن گفت: تمرینات تیم امروز تعطیل است و از فردا تمرینات را در اصفهان از سر می‌گیریم. سه شنبه هم به تهران می‌آییم تا روز چهارشنبه در تست پزشکی شرکت کنیم و پنجشنبه هم عازم ترکیه خواهیم شد تا اردویی 9 روزه در این کشور داشته باشیم. روز 20 تیر هم با فنرباغچه یک بازی داریم که مهم‌ترین بازی تدارکاتی ما در ترکیه محسوب می‌شود. خود این باشگاه هم بر روی این مسابقه تدارکاتی تبلیغات زیادی انجام داده است.

وی ادامه داد: 26 تیرماه به ایران برمی‌گردیم و تمرینات را ادامه می‌دهیم تا برای لیگ آماده شویم. بازی تدارکاتی ما با فنرباغچه برای حریف هم بسیار مهم است زیرا آنها 5 بازی تدارکاتی دارند که اولین بازی تدارکاتی‌شان مقابل تیم ماست و در رسانه‌های ترکیه در مورد این مسابقه تبلیغ کرده‌اند این تیم فصل گذشته نتایج مورد نظر هوادارانش را در لیگ نگرفته و هواداران این تیم منتظرند ببینند تیم فصل آینده در چه سطحی قرار دارد.

گل‌محمدی در مورد اینکه ذوب آهن باز هم بازیکن جدیدی در نقل و انتقالات جذب می‌کند گفت: ما به دنبال بازیکنان جوان و با کیفیت هستیم همان طور که رضا شکاری هافبک تیم ملی امید و تیم ملی جوانان را جذب کردیم. چند بازیکن تیم امید ذوب آهن هم مدنظر داریم.

سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن در مورد احتمال جدایی مسعود حسن‌زاده از این تیم و حضورش در استقلال گفت: باشگاه استقلال به دنبال جذب این بازیکن بود و حتی به باشگاه ما نامه زد اما حضور حسن‌زاده در استقلال منتفی است زیرا ما به این بازیکن نیاز داریم.

گل‌محمدی در مورد اینکه به دنبال جذب روزبه چشمی از باشگاه صبا گفت: ما این بازیکن را می‌خواستیم اما مبلغ درخواستی باشگاه صبا برای صدور رضایت‌نامه این بازیکن زیاد بود و ذوب آهن نمی‌توانست این مبلغ را پرداخت کند.

سرمربی ذوب آهن در مورد وضعیت محسن مسلمان گفت: مثل سال گذشته که این بازیکن را قرضی به باشگاه دیگر دادند اکنون هم باشگاه باید تکلیف او را مشخص کند.

گل‌محمدی در مورد اینکه پیش از این به خاطر شرایط نامناسب برخی تیم‌ها پیش‌بینی کرده بود لیگ فصل آینده کیفیت پایینی داشته باشد گفت: اگر قرار باشد کیفیت لیگ آینده بالاتر از کیفیت فصل قبل باشد حداقل زودتر از نیم فصل اول این اتفاق رخ نخواهد افتاد. بسیاری از تیم‌ها وضعیت مدیران عامل و سرمربیانشان مشخص نیست و برخی تیم‌ها نیز به تازگی سرمربی انتخاب کرده‌اند. این مسئله بر روی آماده‌سازی بازیکنان تاثیر منفی می‌گذارد و احتمالا شاهد مصدومیت زیاد بازیکنان در نیم فصل اول خواهیم بود هرچند امیدوارم این اتفاق نیفتد و سرمایه‌های فوتبال ما با مصدومیت از بین نروند، اما فصل آینده سال بسیار سختی برای فوتبال ایران خواهد بود.

سرمربی ذوب آهن در مورد صدور رای کمیته استیناف و سقوط راه‌آهن به لیگ یک و بازی پیکان به لیگ برتر گفت: ای کاش این رای زودتر اعلام می‌شد و قبل از اینکه پلی آف برگزار شود چنین رایی صادر می‌شد تا دیگر شاهد به وجود آمدن این مشکلات نبودیم. قانون همه چیز را مشخص کرده و اینکه بازیکنی بعد از فصل نقل و انتقالات جذب می‌شود تکلیفش مشخص است اما کاش برای صدور رای سرعت عمل بیشتری به خرج داده می‌شد تا شاهد این مسائل و اتفاقات در فوتبال نبودیم. هر چند هر دو تیم تهرانی هستند و حذف یکی از تیم‌های تهرانی باعث تاسف من است زیرا بازیکنان تهرانی زیاد داریم که با از بین رفتن نابودی این دو تیم آن‌ها نیز از بین می‌روند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین