کد خبر: ۳۰۶۴۱۹
تاریخ انتشار : ۱۴ تير ۱۳۹۴ - ۲۰:۰۹

امام جمعه کرمان: امروز دو معاون رئیس دولتی که خود را پاک ترین دولت می نامید در زندان هستند

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان در دیدار با جمعی از مسوولان سازمان صنعت و معدن و تجارت استان کرمان به حمایت از دولت روحانی پرداخت.
آفتاب‌‌نیوز : آیت ا... سید یحیی جعفری به مناسبت هفته گرامیداشت صنعت و معدن با جمعی از مسوولان سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمان دیدار می کرد، گفت: در دوره هشت سال ریاست جمهوری احمدی نژاد مسایل و مشکلاتی بود و امروز دو تا از معاونین مهم وی در بازداشت به سر می برند.

وی تصریح کرد: این اتفاقات برای دولتی افتاد که خود را پاکترین دولت می نامید.

آیت ا... جعفری با اشاره به اینکه با آمدن دکتر روحانی امیدواری وجود دارد، خاطرنشان کرد: دکتر روحانی دارای سوابق روشن بوده و علاوه بر اینکه در حوزه علمیه درس خوانده، دارای دکترای حقوق از انگلستان می باشد.

وی ادامه داد: امیدواریم با کمک همه مردم و مسوولان، اوضاع کشور هر روز بهتر شود و اگر هر مسوولی کار خود را درست انجام دهد اوضاع کشور بهبود می یابد.

نماینده ولی فقیه استان و امام جمعه کرمان با بیان اینکه در کشور نعمت های خدادادی فراوانی وجود دارد اظهار کرد: اگر ملتی آنقدر ضعیف باشد که نتواند از نعمت های خدادادی استفاده کند، باید خود را ملامت کند.

وی با بیان اینکه بی آبی و کم آبی از مشکلات مهم استان می باشد بیان کرد: حدود 35 سال قبل خود من به مسوولان وقت هشدار دادم که اگر برای آب کرمان فکر اساسی نشود در آینده با مشکل مواجه خواهیم شد.

وی ادامه داد: امروز کارهایی برای تامین آب از جمله طرح های انتقال آب از مکان های مختلف به کرمان در حال انجام است، اما خود این طرح های انتقال با مشکلاتی از جمله هزینه زیاد و تامین آن مواجه می باشد.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به جنایت های رژیم صهیونیستی خاطرنشان کرد: غربی ها از این رژیم حمایت می کنند و در بعضی مواقع آنقدر این جنایت ها روشن است که سازمان ملل مجبور می شود که بگوید اسرائیل در جنگ غزه جنایت جنگی مرتکب شده است.افزود: اگر در مذاکرات هسته ای به نتیجه مثبت برسیم، در حل مشکلات بی تاثیر نخواهد بود.

وی افزود: به گفته کارشناسان نتیجه مثبت مذاکرات 20 تا 25 درصد در حل مشکلات امروز کشور موثر است و مابقی مشکلات مربوط به درون کشور است.

وی با بیان اینکه مذاکرات هسته ای حدود 12 سال در حال انجام است خاطرنشان کرد: به دلیل زیاده خواهی آمریکا و غربی ها، هنوز معلوم نیست به نتیجه مثبت دست پیدا کنیم.

وی بیان کرد: کسی که آمریکا و غربیان را بشناسد متوجه خواهد شد که آنها چقدر سلاح هسته ای در اختیار دارند؛ اکنون سلاح هسته ای مدرن آمریکا به قدری فراوان است که می تواند دنیا را نابود کند و در عین حال می گویند که شما حق استفاده صلح آمیز از انرژی هسته ای را ندارید.

آیت الله جعفری تاکید کرد: آنها که دم از آزادی و حقوق بشر می زنند و این قبیل مسایل را مطرح می کنند، خود از گروه تروریستی داعش حمایت می کنند و خود خانم کلینتون در سخنرانی های خود اعلام کرده است که داعش را ما به وجود آورده ایم.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان افزود: اکنون عراق، سوریه و بعضی کشورهای منطقه با مسئله داعش درگیر هستند و معلوم نیست که سرانجام به کجا منتهی شود.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین