کد خبر: ۳۰۶۴۶۵
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۱۵ تير ۱۳۹۴ - ۱۰:۰۰

نماینده رشت: برخی اعضای حزب "یکتا" پرونده تخلفات مالی دارند/آنها دست پرورده احمدی نژادند

غلامعلی جعفرزاده ،عضو فراکسیون رهروان ولایت مجلس شورای اسلامی درباره تاسیس حزب یکتا گفت:من به بعضی از افرادی که می‌خواهند در حزب یکتا عضو شوند توصیه می‌کنم که باتامل و صبر عضو این حزب شوند زیرا برخی از افراد حزب یکتا هنوز پرونده‌های مالی و تخلفات مالی دارند که باید بررسی شوند و در دست رسیدگی است.
آفتاب‌‌نیوز :
نامه نیوز نوشت: وی اظهارداشت:  افرادی را داریم که خودشان را عنوان متولیان حزب یکتا معرفی می کنند که پرونده های مالی آنها در دست بررسی است و ما در حال تحقیق و تفحص از پرونده های انها هستیم.

جعفرزاده بیان کرد: توصیه به برخی از افراد خوشنام می‌کنم با احتیاط بیشتری برای عضویت در این حزب گام بردارند ممکن است این حزب پا نگیرد.

وی تاکید کرد:تحقیق و تفحص از برخی مسئولان و وزراء دولت قبل در حال اتمام است که باید به قوه قضاییه ارسال شود و بعد ازاین تحقیق و تفحص این اسامی مشخص می شود و افرادی که خواستار عضویت در این حزب هستند کمی صبر کنند بعد تصمیم بگیرند.

نماینده مردم رشت در مجلس در مورد اینکه آیا این افراد با تشکیل حزب بااحمدی نژاد کار می کنند یا مستقل از وی فعالیتشان را انجام می دهند گفت:این افراد نوچه ها و پرورش یافته های مکتب احمدی نژاد هستند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
خبرهای مرتبط
انتشار یافته: ۲
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۵۳ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۵
8
3
در انتخابات مردم بهت نشون میدن ... خودم بهت رای دادم فکر کردم انسان منصفی هستی ولی الان همه چی برعکس شد ... خودت که تا دیروز طرفدار دولت قبل بودی چه تا الان ... نون به نرخ روز نخور اخوی واسه رای هم تقلا نکن ... کله پا شدی اخوی
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۴۱ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۵
جعفر زاده صد برابر بهتر از دوستان شماست
و خواهی دید که این دوره چه رای بالایی میاره
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین