کد خبر: ۳۰۷۸۶۵
تاریخ انتشار : ۲۲ تير ۱۳۹۴ - ۲۰:۲۷

معاون وزیر کشور: انتخاب استاندار فارس مطابق قانون انجام شده است

معاون سیاسی وزیر کشور با اشاره به استعفای دسته جمعی نمایندگان استان فارس در اعتراض به انتصاب استاندار جدید استان، گفت: فرد مورد نظر با بررسی های انجام شده از میان چندین گزینه مطرح و پیشنهادی انتخاب و برای تصدی این مسوولیت معرفی شده است.
آفتاب‌‌نیوز :
محمدحسین مقیمی روز دوشنبه در جلسه ستاد انتخابات استان تهران در محل استانداری برگزار شد، افزود: انتخاب و انتصاب مدیران ارشد اجرایی استان براساس قانون وظیفه وزارت کشور است.

وی تصریح کرد: وزارت کشور برای انجام این وظیفه قانونی خود، تعامل و هماهنگی با مقامات استان از جمله نمایندگان مجلس شورای اسلامی را همواره مدنظر داشته و دارد.

به گفته معاون سیاسی وزیر کشور، انتخاب این فرد براساس معیارها و ضوابط مشخص به عنوان یک فرد واجد شرایط بوده و وزارت کشور نیز دقیقا مطابق قانون و براساس وظیفه عمل کرده است.

مقیمی با اشاره به هماهنگی و تعامل کامل وزارت کشور با نمایندگان مردم استان فارس در مجلس شورای اسلامی برای رفع این مشکل، افزود: انشاالله این موضوع با هماهنگی و تعامل میان نمایندگان استان و وزارت کشور حل و فصل خواهد شد.

سید محمد احمدی استاندار پیشین فارس اخیرا به منظور شرکت در انتخابات مجلس شورای اسلامی با موافقت وزیر کشور از این مسوولیت استعفا داد.

با استعفای احمدی ، عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور در حکمی خلیل رضاییان معاون عمرانی این استانداری را با حفظ سمت به عنوان سرپرست استانداری فارس منصوب کرد.

18 نماینده استان فارس در مجلس شورای اسلامی امروز در اعتراض به آنچه که انتصاب استاندار جدید فارس خواندند ، پس از رایزنی متعدد با هیات رییسه با اعلام استعفای خود جلسه علنی مجلس را ترک کردند.

به گزارش ایرنا، جلسه ستاد انتخابات استان تهران صبح امروز با حضور استاندار معاون سیاسی استاندار تهران، فرمانداران، معاونین سیاسی فرمانداران و بخشداران شهرستان های تابعه استان تهران برگزار شد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین