کد خبر: ۳۰۸۵۹۹
تاریخ انتشار : ۲۶ تير ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۳

سردار منتظرالمهدی: ناجا مخالف موسیقی و کنسرت نیست

سخنگوی نیروی انتظامی گفت: نیروی انتظامی مخالف موسیقی و کنسرت نیست.
آفتاب‌‌نیوز :
سردار سعید منتظرالمهدی شامگاه پنج شنبه در بازدید از مرکز مشاوره و کلانتری ۱۲ شهرستان گنبدکاووس گفت: ما مخالف موسیقی و کنسرت نیستیم و اجرای هر کنسرت منوط به گرفتن مجوز از اداره ارشاد برای تایید محتوا و مجوز از اماکن نیروی انتظامی برای امنیت آن است.

به گزارش مهر، وی افزود: کلیه اقدامات نیروی انتظامی بر مدار قانون است. قانون تشکیل نیروی انتظامی، قانون نظارت بر اماکن عمومی است.

وی تصریح کرد: تصادفات کشور طی ۲۱ روز ماه مبارک نسبت به مدت مشابه سال گذشته، ۸ درصد کاهش یافته است.

وی در مورد معافیت مشمولین گفت: کسانی که ۸ سال از خدمت سربازی آنها گذشته باشد و تا پایان سال ۹۴ غیبت داشته باشند در طرح پرداخت جریمه مشمولین قرار خواهند گرفت و در این طرح مشمولین از دیپلم تا لیسانس بنا به جدول شامل ۱۰ تا ۵۰ میلیون تومان جریمه نقدی خواهند بود.

سخنگوی نیروی انتظامی ادامه داد: البته به غیر از جریمه شامل یکسری معافیت هایی چون سلب از مسئولیت مدیریتی چون شرکت در کاندیدای ریاست جمهوری، نماینده و شورای شهر و روستا خواهد بود.

منتظرالمهدی در مورد ارتقاء مراکز مشاوره گفت: در کشور ۶۲۵ دایر مرکز مشاوره وجود دارد که طی چند ماه به ۱۰۰۰ مرکز مشاوره خواهد شد و مطمئنا در استان های مرزی که کلانتری دایر شده باشد، باید مرکز مشاوره نیز دایر شود.

وی در بحث فعالیت های حوزه پیشگیری از مواد مخدر گفت: بخشی از این حوزه، آموزشی است که طی در سه مقطع پیشگیری اولیه، ثانویه و مداخله خواهد بود.

وی ادامه داد: گام اول ما آموزش مبتنی بر درمان خواهد بود و در دستور کار همکاران قرار دارد که با حضور در هر محفل، مجالس و مدارس عمومی راه های پیشگیری، در معرض عموم مردم به صورت آموزش قرار خواهد گرفت و در مرحله آخر، بحث مداخله خواهد بود که امیدواریم که این امر هیچگاه اتفاق نیفتد.

وی در خصوص عفاف و حجاب گفت: طی سفر به استان گلستان و بازدیدی که امروز داشتم، خوشبختانه در مسئله حجاب مشکلی دیده نشد و خیلی خوشحالم که در این استان هم حجاب و هم مسئله روزه داری رعایت شده است.

سخنگوی نیروی انتظامی تصریح کرد: در بحث عفاف و حجاب ما منتظر طرحی هستیم که قرار است به دستور ریاست جمهوری بررسی شود ولی کما فی السابق طرح امر به معروف و نهی از منکر در حال انجام است و نه موسمی و نه فصلی است.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین