کد خبر: ۳۰۸۹۹۳
تاریخ انتشار : ۲۹ تير ۱۳۹۴ - ۱۳:۲۳

مورینیو خبر داد: بی‌نیازی چلسی به پدرو

بازیکن مورد نظر سرمربی پرتغالی چلسی مشخص شد.
آفتاب‌‌نیوز :
 ژوزه مورینیو که تاکنون رادامل فالکائو و آسمیر بگوویچ را به ترکیب تیمش اضافه کرده است، تاکید کرد تنها یک بازیکن تدافعی دیگر برای تیمش نیاز دارد تا چلسی به توازنی که او دوست دارد برسد. او همچنین تاکید کرد هیچ نیازی به جذب هافبک کناری و حفظ محمد صلاح نیز ندارد.

البته پیشنهاد 20 میلیون پوندی چلسی برای خرید جان استونز، مدافع ملی‌پوش و جوان باشگاه اورتون نیز رد شده است. از استونز به عنوان جانشین طولانی‌مدت برای جان تری نام برده شده است. مورینیو در این مورد گفت: تنها یک بازیکن با ویژگی‌های تدافعی می‌خواهم تا تیمم به توازنی که دوست دارم برسد. پس از آن پاسخگوی همه چیز خواهم بود. اگر یکی از بازیکنانم بخواهد باشگاه را ترک کند، خیلی زود با خروج وی از ترکیب موافقت خواهیم کرد و پس از آن تلاش می‌کنیم جانشینی برای او بیابیم. در شرایط کنونی، تصور می‌کنم تیمم توازن مناسبی دارد و اگر بازیکنی از تیم برود، بدون شک باید در همان پست جانشینی برایش پیدا کنیم.

با این که نام پدرو رودریگس در طول هفته گذشته بارها در ارتباط با باشگاه چلسی به گوش رسیده است، مورینیو تاکید کرد نیازی به یک هافبک در تیمش ندارد. سرمربی آبی‌های لندن در این باره گفت: اگر بازیکنی تیمم را ترک کند، آن گاه به دنبال خرید بازیکن دیگری خواهم رفت اما در حال حاضر نیازی به ورود هیچ بازیکنی ندارم. همه چیز با ثبات است و تیمم نیز کیفیت لازم را دارد.

به گزارش ایسنا و به نقل از اسکای اسپورتس،محمد صلاح نیز تابستان گذشته به چلسی پیوست اما به عنوان بخشی از قرارداد خوان کوادرادو به شکل قرضی راهی فیورنتینا شد. آقای خاص تاکید کرد نیازی برای بازگرداندن این بازیکن به تیمش ندارد. مورینیو در این باره اظهار داشت: فکر می‌کنم آینده محمد صلاح باید در باشگاه دیگری رقم بخورد. اگر سایر تیم‌ها بخواهند او را به شکل قرضی و یا قرارداد دائم به خدمت بگیرند، بدون شک روی پیشنهادشان فکر می‌کنیم. در حال حاضر پنج هافبک کناری در تیم وجود دارد و به نظرم به صلاح تیم نیست که بخواهیم او را بازگردانیم.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین