کد خبر: ۳۰۹۰۴۹
تاریخ انتشار : ۲۹ تير ۱۳۹۴ - ۱۷:۳۸

محاکمه جیسون رضائیان در ایستگاه آخر

وکیل مدافع جیسون رضائیان خبرنگار واشنگتن پست با بیان اینکه جلسه بعدی دادگاه موکلش هنوز مشخص نشده است، گفت: جلسه بعدی، احتمالاً جلسه آخر است و دفاع آخر از موکلم گرفته می‌شود.
آفتاب‌‌نیوز :
لیلا احسن در گفت‌وگو با خبرگزاری تسنیم در پاسخ به این سؤال که آیا جلسه بعدی دادگاه جیسون رضائیان مشخص شده است یا خیر؟ اظهار کرد: هنوز تاریخ برگزاری جلسه آتی از سوی دادگاه مشخص نشده است اما جلسه بعدی، احتمالاً جلسه آخر است و دفاع آخر از موکلم گرفته می‌شود.

وکیل مدافع جیسون رضائیان اضافه کرد: البته در جلسات گذشته فقط موکلم دفاع کرد و من هنوز دفاعیات خود را ارائه نکردم. در جلسه بعدی علاوه بر اخذ آخرین دفاع از جیسون، من نیز دفاعیات خود را ارایه خواهم کرد.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا دیگر متهمان این پرونده نیز در جلسات قبلی از خود دفاع کردند یا خیر؟ گفت: تاکنون فقط برای موکل من جلسه دادگاه برگزار شده است و برای دیگر متهمان پرونده، جلسه‌ای برگزار نشده است. متأسفانه رسانه‌ها این موضوع را اشتباه منعکس می‌کردند.

جیسیون رضائیان خبرنگار واشنگتن‌پست به‌همراه همسرش و یک نفر دیگر، 31 تیر سال 93 در تهران دستگیر شدند که همسر وی و متهم دیگر بعد از مدتی با قرار وثیقه از زندان آزاد شدند اما جیسون رضائیان همچنان در بازداشت است. شعبه 15 دادگاه انقلاب به ریاست قاضی صلواتی، مسئولیت رسیدگی به پرونده جیسون رضائیان را بر عهده دارد و تا کنون نیز سه جلسه دادگاه در پنجم و هجدهم خرداد و بیست و دوم تیر امسال برگزار شده است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین