کد خبر: ۳۰۹۳۰۹
تاریخ انتشار : ۳۰ تير ۱۳۹۴ - ۱۶:۱۸

سرقت مسلحانه از یک بانک در همدان

سارقان 45 میلیون تومان از بانک به سرقت برده‌اند و هیچ آسیبی به متصدی نرسانده‌اند اما تقلبی و غیرتقلبی بودن اسلحه آنها مشخص نشده است.
آفتاب‌‌نیوز : فرمانده انتظامی شهرستان همدان از وقوع یک فقره سرقت مسلحانه در بانک رفاه همدان واقع در شهرک صنعتی بوعلی خبر داد.

سرهنگ رسول مرادی در گفت‌و‌گو با ایسنا، اظهار کرد: این بانک در داخل شهرک صنعتی به صورت باجه بوده و در محوطه‌ای کوچک تعبیه شده که سارقان در هفته گذشته با مراجعه به این باجه ابتدا به عنوان مشتری وارد می‌شوند، هر دو دارای کلاه کاسکت بودند و بعد از مشاهده اینکه تنها یک نفر در باجه حضور دارد به پشت باجه رفته و اسلحه بر روی سر وی قرار می‌دهند و او را تهدید می‌کنند.

وی افزود: استانداردهای پیش‌خوان این باجه رعایت نشده و سارقان به راحتی به قسمت پشت باجه دسترسی یافته‌اند.

مرادی تصریح کرد: سارقان 45 میلیون تومان از بانک به سرقت برده‌اند و هیچ آسیبی به متصدی نرسانده‌اند اما تقلبی و غیرتقلبی بودن اسلحه آنها مشخص نشده است.

وی یادآور شد: متصدی این بانک می‌توانسته بعد از خروج سارقان از بانک نگهبان جلوی درب ورودی شهرک را در جریان بگذارد اما به علت شرایط روحی آن لحظه قدرت فکر کردن نداشته و آژیر خطر را به صدا در نیاورده و این امر سرقت آن‌ها را تسهیل کرده است.

مرادی تاکید کرد: تحقیقات وسیع و میدانی آغاز شده و اقدامات لازم برای شناسایی و دستگیری سارقان در حال انجام است.

وی گفت: این سرقت دو روز قبل از عید سعید فطر اتفاق افتاده است.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین