کد خبر: ۳۰۹۵۳۸
تاریخ انتشار : ۳۱ تير ۱۳۹۴ - ۱۶:۲۲

یک آگهی غیرمعمول در روزنامه +تصاویر

مدیر خلاق کلمبیایی «فیلیپه سالازار»، در این آگهی غیر معمول برای آشپزخانه Corona از یک شیوه منحصربفرد استفاده کرده است.
آفتاب‌‌نیوز : ایجاد یک آگهی موفق در روزنامه کار آسانی نیست. از آنجا که کلیت رنگ پرینتر دو رنگ سیاه و سفید است، همه محتوا با هم مخلوط به نظر می‌رسد. اما در این جا یک روش بسیار خلاقانه به کار برده شده تا یک محصول را از مابقی به طور کامل جدا کند.
 
به جای تلاش برای جلب مخاطب با شعار و تصاویر، «سالازار» تصمیم به بازی با شکل آگهی بوسیله ایجاد توهم بصری گرفت. تنها با یک نگاه، خوانندگان خواهند دید که چیزی در مورد این آگهی غیرعادی است.



خطوط مورب در میان صفحه، متون را به سمت یک نقطه گریز مرکزی منحرف کرده و خطوط قائم بدون تغییر مانده‌اند تا یک فضای پرسپکتیو یک نقطه‌ای را به نمایش بگذارد. با این حال، آگهی نیاز به بررسی دقیق‌تر دارد تا کاملاً درک شود چه خبر است.
 
به نوشته معماری نیوز، پس از بررسی نزدیک‌تر است، معلوم می‌شود که «سالازار» برای ایجاد یک آشپزخانه 3D تایپوگرافی تبلیغ را به طور هدفمند مرتب کرده است.



چاپ به طور واضح کابینت‌های بالایی و پایینی، اجاق گاز همراه با هود پخت و پز و ماشین ظرفشویی را فرم بخشیده و نشان می‌دهد. جای تعجب نیست که این مفهوم هوشمندانه  به شدت موفق بوده است.
 
آشپزخانه Corona در حال حاضر ازهجوم خریداران به سمت کسب و کارش با بهره‌گیری از این تبلیغ لذت می‌برد، امری که «سالازار» به آن امیدوار بود.

منبع: مدآنلاین
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین