کد خبر: ۳۰۹۵۴۴
تاریخ انتشار : ۳۱ تير ۱۳۹۴ - ۱۶:۴۹

کنسرت‌های موسیقی پاپ رونق می‌گیرند؛ بازگشت ستاره‌ها

پس از تعطیلی یک ماهه کنسرت‌های موسیقی، برخی گروه‌ها سازشان را کوک کرده‌اند تا بار دیگر در سالن‌های برگزاری کنسرت با مخاطبان خود دیداری تازه کنند.
آفتاب‌‌نیوز : به گزارش دنياي اقتصاد خواننده‌های پاپ پرکارترین اهالی موسیقی این روزها هستند. کنسرت‌هایی که کمتر از کنسرت‌های موسیقی سنتی لغو می‌شود و خوانندگان پاپ با خیال راحت می‌توانند روی صحنه بروند.

سیروان خسروی و کنسرت آکوستیک

سیروان خسروی چندی پیش خبر همکاری خود با کمپانی «اکس» را در صفحات اجتماعی خود منتشر کرد و بعد از آن از حضور خود در اتفاقی خبر داد که طی آن قرار است کنسرتی آکوستیک پاپ به پشتیبانی «اکس بلک» برگزار کند.

سیروان از این اتفاق به‌عنوان هدیه‌ای به مخاطب‌های خود یاد کرده و کمپانی اکس بلک نیز در وب‌سایت رسمی خود هدف از برگزاری این کنسرت را تجربه‌ای نو از موسیقی سیروان خسروی در فضایی آرام و متفاوت و صمیمی برای هواداران او اعلام کرده است.

اکس بلک برای شرکت در این کنسرت مسابقه‌ای را طرح کرده که اگر به سه سوال مطرح شده توسط این کمپانی در سایت‌شان پاسخ داده شود، طی قرعه‌کشی به 300 نفر بلیت رایگان این کنسرت اهدا خواهد شد.

سیروان که آخرین کنسرتش در تهران مربوط به خرداد ماه بود، بنا دارد این کنسرت را در شب تولدش یعنی یکشنبه چهارم مرداد طی دو سانس برگزار کند. همچنین این کنسرت در روز 8 مرداد نیز مجددا اجرا خواهد شد. بلیت‌های این کنسرت که در سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی تهران اجرا می‌شود، بین 35 تا 115 هزار تومان به فروش می‌رسد.

سعید شهروز و درخواست هوادارانش


آخرین حضور سعید شهروز روی استیج به دی ماه سال ۹۲ در سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی برمی‌گردد که در آن منتخبی از آلبوم‌های «بی‌خوابی» و «غزلک» را اجرا کرد. حالا بعد از یک توقف یک سال و نیمه قرار است پیش از انتشار هشتمین آلبوم موسیقایی خود - که امیدوار است در شهریور امسال منتشر شود - کنسرتی را روی صحنه ببرد که در این برنامه به جای زنده یاد میلاد فاضلی که در اجراهای قبلی رهبری ارکستر سعید شهروز را بر عهده داشت، میلاد مجذوب حضور خواهد داشت و بابک شهروز هم در سمت سرپرست ارکستر خواهد بود.

خواننده «غزلک» که پیش از این علت برگزاری این کنسرت را در خواست‌های مکرر طرفدارانش عنوان کرده درباره این برنامه به «موسیقی ما» گفت: «ان‌شاءالله اجرای خاطره‌انگیزی از قطعات قدیمی و جدید خواهیم داشت و قطعاتی از آلبوم‌های منتخب خود را به علاوه چند قطعه موسیقایی از آلبوم جدید که هنوز به بازار نیامده اجرا خواهیم کرد که با سازبندی متفاوتی همراه خواهد بود.» این خواننده نسل اولی موسیقی پاپ در این اجرا سعی کرده علاوه‌بر استفاده از سازهای کنسرت پاپ از سازهای کلاسیک و لاتین نیز استفاده کند.

این کنسرت روز پنج‌شنبه اول مرداد ماه و تنها در یک سانس، در سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی با بلیت‌های 35 تا 115 هزار تومان اجرا خواهد شد.
 
بابک جهانبخش و اجرای قطعات جدید


بابک جهانبخش بعد از برگزاری آخرین کنسرتش در خرداد ماه اعلام کرد مدتی می‌خواهد از فضای کنسرت‌ها دور باشد تا بتواند چند روزی استراحت کند. بعد از گذشت دو ماه حالا قرار است دوباره به صحنه برگردد و کنسرتی را در تهران برگزار کند.

بابک ریاحی‌پور، سرپرست ارکستر بابک جهانبخش درباره این اجرا گفت: «مخاطبان مطمئن باشند که در این اجرا قطعات معمول و تکراری نمی‌شنوند و قرار است از آلبوم‌های بابک قطعاتی را اجرا کنیم که یا اجرای صحنه‌ای نداشته‌اند یا کمتر آنها را اجرا کرده‌ایم. علاوه‌بر آن آخرین تک ترک منتشر شده بابک یعنی «سکوت»، دو قطعه جدید در این برنامه اجرا خواهد شد که احتمالا قرار است در آینده به صورت سینگل منتشر شوند.»

بابک جهانبخش در تاریخ 29 و 30 مرداد طی چهار سانس در سالن میلاد نمایشگاه به همت موسسه فرهنگی هنری «اکسیر نوین» با مخاطبان خود دیدار می‌کند.
 
مهدی یراحی و«مثل مجسمه»


مهدی یراحی که به تازگی سومین آلبوم خود با نام «مثل مجسمه» را منتشر کرده است، به‌زودی کنسرت خود را که بخش زیادی از آن به اجرای قطعات آلبوم جدیدش اختصاص دارد، روی صحنه خواهد برد. مهدی یراحی پس از انتشار دو آلبوم «منورهاکن» و «امپراتور»، تور کنسرت‌های خود را از تابستان 92 آغاز کرد و آخرین حضورش روی استیج تهران به اردیبهشت سال گذشته باز می‌گردد. او در ادامه فقط چند اجرا در شهرهای مختلف از جمله زادگاهش اهواز داشت که آخرین حضورش روی استیج هم بود و بعد از آن بیشتر زمانِ خود را برای پیگیری روند تولید آلبوم جدیدش صرف کرد. این کنسرت روز جمعه نهم مرداد ماه طی دو سانس در سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی روی صحنه خواهد رفت.

محسن یگانه و اجرای «نگاه من»

محسن یگانه بعد از انتشار آلبوم «نگاه من»، 6 سانس تور کنسرت‌های این آلبوم را در تهران برگزار کرد و حالا قرار است بعد از ماه رمضان اجرای دیگری از این آلبوم را روی صحنه ببرد. علی ثابت، رهبر ارکستر یگانه در این‌باره گفت: «در اجرای مرداد ماه، آلبوم «نگاه من» را روی صحنه خواهیم برد و باقی قطعات هم میکسی از آلبوم‌های قدیمی محسن خواهد بود. تفاوت این اجرا با اجراهای قبلی این است که می‌خواهیم تمام قطعات هیت محسن را حتی از آلبوم «نفس‌های بی‌هدف» به صورت میکس اجرا کنیم.»

این اجرا روز 30 مرداد در سالن وزارت کشور، طی دو سانس روی صحنه خواهد رفت که بعد از باز شدن بلیت‌فروشی ممکن است برای یک روز دیگر هم تمدید شود. یگانه پیش از کنسرت تهران در تاریخ 29 تیرماه در سالن «داک تاک هال» دبی، 31 تیر در دهکده زاینده رودِ شهرستان چادگان در اطرف اصفهان، 6 و 7 مرداد در رشت، 8 مرداد در اصفهان، 11، 12 و 13 مرداد در شیراز و بعد از آن در شهرهای آستارا، رامسر، ایلام، بوشهر، کرمان، رفسنجان و سیرجان به اجرای برنامه خواهد پرداخت و بعد از آن در شهریور ماه برای اولین‌بار در چهار شهر کانادا با مخاطبان ایرانی خود دیدار خواهد کرد.

مازیار فلاحی دوباره در تهران

مازیار فلاحی بعد از آخرین کنسرتش در تهران که زمستان سال پیش برگزار شد، مدتی در پایتخت روی سن نرفت البته در این بین در برخی شهرستان‌ها به اجرای برنامه پرداخت و حالا قرار است دوباره در تهران با هواداران خود دیدار کند.

کنسرت این خواننده روز سه‌شنبه 13 مرداد طی دو سانس با بلیت 35 تا 115 هزار تومان در سالن میلاد نمایشگاه برگزار خواهد شد. این خواننده موسیقی پاپ پیش از کنسرت تهران، روز یکشنبه 28 تیر طی دو سانس در شهر تنکابن برنامه‌ای را با بلیت 40 تا 80 هزار تومان برای مخاطبان خود در سالن سینما انقلاب اجرا کرد. علاوه‌بر این او قرار است برای تور کنسرت‌های خارج از کشور هم آماده شود که طبق آن مهر ماه امسال به اروپا سفر می‌کند تا با شعار «عاشقانه‌ها را پایانی نیست» و 6 اجرا در کشورهای آلمان، سوئد و انگلستان روی صحنه رود.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین