کد خبر: ۳۰۹۶۹۷
تاریخ انتشار : ۰۱ مرداد ۱۳۹۴ - ۲۱:۱۸

تولد سید حسن خمینی+تصاویر

امروز زادروز حجت الاسلام سید حسن خمینی، نوه امام خمینی (ره) و تولیت آستان حرم اوست. برخی چهره ها و نزدیکانش در اینستاگرام تولد او را تبریک گفته اند.
آفتاب‌‌نیوز :
برخی دنبال کننده های صفحه شخصی سید حسن خمینی ذيل آخرین عکس او در اینستاگرام، 43 ساله شدنش را تبریک گفته اند و برخی از نزدیکانش عکس هایی از یادگار امام منتشر کرده اند.

محمد علی آهنگران فرزند مداح معروف دوره دفاع مقدس با انتشار دو عکس تولد یادگار سید حسن خمینی را تبریک گفت:

تولد سید حسن خمینی+تصاویر

آهنگران نوشته است:

امروز روز ميلاد يادگار امام راحل حضرت آيت الله سيد حسن خميني است . حاج سيد حسن آقا قطع نظر از نواده حقيقي روح الله بودن شاخصي از فضيلت و معنويت و نماينده اي از نسل حوزويان روشن بين و روشن انديش است. همو كه معتقد به نو انديشي ديني در سايه سار انديشه انقلاب و اصلاح در امت جدش خميني كبير است اما چرا افراط گريان چندي است دشنه عداوت و خنجر كينه به چهره اش كشيده اند؟ مگر در چهره خميني جوان چه ديده اند كه اينچنين از سر استيصال دست و پا مي زنند ؟ و مگر در طنين صدايش چه شنيده اند كه براي نشنيدنش هياهو براه انداخته اند؟ مگر از او چيزي غير از حق مداري و حق خواهي ديده ايم؟ چندان جاي تعجب نيست . و همانطور كه در آن روز تلخ ١٤ خرداد سال ٨٩ گفت : تا بوده چنين بوده ...! با مروري بر تاريخ درمي يابيم جدش امام خميني نيز روزي اسير افراط گرايان متعصب و خشك مغز و حسود بود . آنان كه تابش نور خميني چشمان تنگ و دلهاي تاريكشان را متاذي كرده بود. آنان كه اسير جهالت كور و تحجر و تعصب بودند و خردورزي خميني را بر نمي تابيدند. اما يريدون ليطفئوا نور الله بافواههم و الله متم نوره ولو كره الكافرون می خواهند نور خدا را به دهانهايشان خاموش کنند ولی خدا کامل کننده نورخويش است، اگر چه کافران را ناخوش آيد. عزت الهي خميني را بركشيد و او را ستاره جاودانه تاريخ ساخت. امروز سيد حسن آقا ميراث دار به حق مكتب امام خميني رضوان الله تعالي عليه است و نسل جديد حوزه علميه قم به وجود خورشيد تابنده اي چون او منور و مفتخر است و به خود مي بالد خدا از كيد حاسدان و كوته فكران و معاندان دلواپس محفوظش بدارد. ميلادش مبارك باد

 او در زیر عکس دیگرش از سيدحسن خميني هم نوشته است:

گفتی چه کسی رازق شعر است؟ نوشتم

چشمان پر از شعر تو -دامت برکاته

سید احمد خمینی فرزند سید حسن نیز اینچنین تولد پدرش را تبریک گفته است:

آرام جانم!
آغوشت برايم گرماى زندگى دارد و دستانت كمربند ايمنى.
اى ابر رحمت مى خواهم چترم را ببندم و خودم را سراپا خيس از بارش بى دريغت كنم.
اى پيراهنت پر از بوى مهربانى دستم به دامانت
مى خواهم تا هميشه به دنبالت باشم
خدا كند قدم به قدمِ زندگى ام پشت سرت و زير سايه ات طى شود.

يا من اظهر الجميل!
اى كه زيبايى را پديدار نمودى!
عزيز جانم ، كه در آسمان زندگيم هم آفتاب است و هم سايه گستر . آفتاب گرمابخش وجودش را همواره پرفروغ نگاه دار و سايه ى امنش را بر سرمان مستدام 

مرتضی اشراقی، نوه دیگر امام خمینی(ره) و پسر عمه سيدحسن خميني نیز در شبکه اجتماعی اینستاگرامش تولد او را اينگونه تبریک گفته است:

تا بوى زلف يار در آبادى من است
هر لب كه خنده اى كند از شادى من است

امروز روز تولد مردى است از تبار خمينى كبير كه به حق پرچمدار بيت امام شده است . شخصيت بى همتايى كه در تمامى كمالات از فقه و اصول تا فلسفه و علوم جديد گوى سبقت ، از همگان ربوده . 

معلم اخلاقى كه مدافع حريم نظرى و عملى امام باشد و در اين راه نه از سنگ اندازيها كنار مى كشد و نه به تمجيدها دل خوش مى كند.

صميمانه اين روز مبارك را به ايشان و تمامى دوستداران انديشه و مكتب حضرت امام ، تبريك مى گويم .
تولد سید حسن خمینی+تصاویر
تولد سید حسن خمینی+تصاویر

تولد سید حسن خمینی+تصاویر

منبع: خبرآنلاین
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین