کد خبر: ۳۱۰۱۰۰
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۴ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۳:۱۷

صحبت با تلفن همراه در صدر علل حواس‌پرتی رانندگان

رئیس پلیس راه ایلام با اشاره به عوامل شایع حواس پرتی هنگام رانندگی صبحت کردن با تلفن همراه در صدر این عوامل قرار دارد.
آفتاب‌‌نیوز :
سرهنگ «محسن ناصری» در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: از جمله علل حواس‌پرتی رانندگان، استفاده از تلفن همراه، خوردن و آشامیدن، گوش دادن موسیقی با صدای بلند و تعویض آهنگ و سی.دی، دستکاری لوازم داخل خودرو، مشاجره‌های خانوادگی حین رانندگی است که متأسفانه به وقوع تصادف منجر می‌شود.

وی افزود: بسیاری از حوادث رانندگی که به خسارت‌های مالی و جانی منجر می‌شود بر اثر مبادرت به موارد ذکر شده می‌باشد و این موارد در آئین‌نامه راهور تخلف محسوب شده و توسط پلیس کنترل و در صورت مشاهده اعمال قانون می‌شوند.

رئیس پلیس راه استان ایلام تصریح کرد: یکی از اصول رانندگی ایمن در جاده‌های پر پیچ و خم استان ما توجه کامل به جلو و اطراف می‌باشد و راننده نباید کارهای را انجام دهد که باعث حواس‌پرتی در هنگام رانندگی شود چون یک لحظه غفلت مساوی است با خروج خودرو از جاده و بوجود آمدن حادثه.

ناصری خاطرنشان کرد: پلیس انتظار دارد که رانندگان از این تخلفات پرهیز کنند و امیدوارم که برای همه‌ی رانندگان نهادینه شود که پرهیز از این تخلفات به ضریب ایمنی در امر رانندگی می‌افزاید تا ان‌شاءا... شاهد تصادفات بر اثر این دسته از تخلفات نباشیم تا هم قوانین راهنمایی رانندگی را رعایت کرده و هم به خود و دیگر رانندگان احترام گذاشته باشیم.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۱
vazash
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۳۷ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۴
0
0
واقعا این مردم کی فرهنگ یاد می گیرند که چه وقت باید از وسایل استفاده نمود. واقعا راست گفتید .
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین