کد خبر: ۳۱۰۵
تاریخ انتشار : ۱۵ فروردين ۱۳۸۴ - ۱۵:۲۲

ارسال طرح اصلاح ماده 60 قانون برنامه سوم به مجمع تشخيص مصلحت

آفتاب‌‌نیوز : براساس اين مصوبه دولت اجازه دارد معادل 900 ميليون دلار از حساب ذخيره ارزي برداشت و 30 درصد آن براي اجراي طرح هاي تأمين آب شرب روستايي و كشاورزي و طرح هاي مقابله با خشكسالي و 10 درصد براي تقويت بنيه مالي صندوق بيمه محصولات كشاورزي به منظور توسعه بيمه خشكسالي و سرمازدگي اختصاص دهد.

همچنين در طرح اصلاح ماده 60 قانون برنامه سوم توسعه درخصوص برداشت 350 ميليون دلار از حساب ذخيره ارزي به منظور تأمين منابع مالي و ارزي و رفع سريع مشكلات درماني و خدمات توانبخشي جانبازان و ايثارگران و تهيه تجهيزات و امكانات مورد نياز گردان هاي عاشورا، الزهرا، بسيج و نيروي انتظامي ارائه شده بود، مطرح شود.

طرح مذكور بيش از اين از سوي شوراي نگهبان رد شده بود و كميسيون برنامه و بودجه نيز در بررسي مجدد به حذف آن رأي داد كه نمايندگان مجلس نيز در جلسه علني براي تأمين نظر شوراي نگهبان به حذف آن رأي مثبت دادند.

همچنين طرح اصلاح ماده 60 قانون برنامه سوم توسعه جهت تأمين اعتبار كمك به معيشت اقشار نيازمند و كم درآمد مطرح شد. اين طرح پيش از اين توسط شوراي نگهبان رد شده بود و نمايندگان آن را بدون اصلاح مجدد به شوراي نگهبان ارجاع دادند.

امروز هم چنين نمايندگان به كليات لايحه تعاريف محدوده و حريم شهر و روستا و شهرك و نحوه تعيين آنها رأي مثبت دادند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین