کد خبر: ۳۱۱۱۸۱
تاریخ انتشار : ۱۰ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۴:۳۸
سیاسی‌نبودن گردهمایی احمدی‌نژادی‌ها یک شوخی بیش نیست

تبیین نظرات امام نیازی به درهای بسته ندارد/ مساله اصلی گردهمایی احمدی‌نژادی‌ها؛ حضور یا عدم حضور در انتخابات آینده است

همایش حامیان "محمود احمدی‌نژاد" 8 مرداد در دانشگاه ایرانیان واقع در منطقه جنت‌آباد تهران برگزار شد. سخنران اصلی این گردهمایی محمود احمدی‌نژاد بود. در این همایش از حدود ۴۰۰ نفر از مدیران دولت‌های نهم و دهم از تمامی استان‌ها دعوت به عمل آمده بود
آفتاب‌‌نیوز :
سرویس سیاسی- همایش حامیان "محمود احمدی‌نژاد" 8 مرداد در دانشگاه ایرانیان واقع در منطقه جنت‌آباد تهران برگزار شد. سخنران اصلی این گردهمایی محمود احمدی‌نژاد بود. در این همایش از حدود ۴۰۰ نفر از مدیران دولت‌های نهم و دهم از تمامی استان‌ها دعوت به عمل آمده بود و بسیاری از مدیران دولتی احمدی‌نژاد از جمله سیدمجتبی ثمره‌هاشمی، علی نیکزاد وزیر سابق راه و شهرسازی، مجید نامجو وزیر سابق نیرو، شمس‌الدین حسینی وزیر سابق اقتصاد، مرتضی تمدن استاندار سابق تهران، علی‌اکبر جوانفکر مشاور رسانه‌ای دولت سابق، مهدی غضنفری وزیر سابق صنعت، بهروز مرادی و عبدالرضا شیخ‌الاسلامی وزیر اسبق کار و برخی دیگر از مدیران دولت‌های نهم و دهم در این گرد همایی حضور پیدا کردند.

به گزارش آفتاب، نام این گرد‌همایی "تبیین مبانی و آرمان های انقلاب اسلامی و بازخوانی خط نورانی امام راحل‌(ره)"  بود و بر اساس اظهارات افراد نزدیک به محمود احمدی‌نژاد در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران، در این همایش سراسری قرار نبوده "احمدی‌نژادی‌ها به هم رسیده و دور هم جمع شوند تا برای ورود به انتخابات تصمیم بگیرند بلکه قرار است بخش کوچکی از افراد دغدغه‌مند و حامی اندیشه و آرمان‌های انقلاب اسلامی، دور هم جمع شده و دست در دست هم به دغدغه‌ی رهبر انقلاب که در 14 خرداد یادآور شدند، بپردازند.

تبیین نظرات امام نیازی به درهای بسته ندارد/ مساله اصلی گردهمایی احمدی‌نژادی‌ها؛ حضور یا عدم حضور در انتخابات آینده است

در این همایش ورود خبرنگاران به محل برگزاری مراسم از سوی برگزارکنندگان ممنوع بود و تمامی دعوت‌شدگان به این همایش نیز با کارت دارای کد شناسایی وارد محل برگزاری شدند. برگزارکنندگان مراسم ورود و خروج به محل برگزاری این مراسم را کاملا کنترل می‌کردند.

محمد جواد حق‌شناس، عضو شورای مرکزی حزب اعتماد ملی با  بیان این که گردهمایی مربوط به حلقه سیاسی احمدی‌نژاد‌ها بود به «آفتاب» گفت: «چه دوست داشته باشیم و چه نه این تفکر و این مجموعه در 8 سال دوران مدیریتی احمدی‌نژاد شکل گرفته و متصدی امور بوده‌اند و قطعا دارای یک عقبه تشکیلاتی هستند. این حلقه دارای تجربه 8 ساله حضور درقوه مجریه بوده و به لحاظ اقتصادی امکانات قابل توجهی را شکل داده‌اند به نوعی یک طبقه جدید در 8 ساله حضور در قوه مجزیه در فضای اقتصادی کشور ایجاد کرده‌اند.

وی ادامه داد: این افراد امروزه نیازمند یک حلقه سیاسی در حاکمیت هستند که بتواند از منافع سیاسی، اقتصادی و ایدئولوژیک آن‌ها حمایت کند و این پا نمی‌گیرد مگر این که بتوانند در انتخابات پیش‌رو حضوری حد‌اکثری داشته باشند. از آن جایی که در انتخابات ریاست جهوری چهره شاخص آن‌ها یعنی اسفندیار رحیم مشایی و چهره دوم این مجموعه باقری لنکرانی رد صلاحیت شد عملا در فضای رقابت‌های سیاسی به حمایت از جلیلی روی آوردند ولی به نظر می‌رسد با بسیجی که صورت گرفته و فراخوانی که داده‌اند تمام چهره‌های اصلی قوه مجریه یعنی وزرا، معاونین وزرا و استانداران را موظف کرده‌اند در انتخابات حضور دشته باشند.

حق‌شناس با تاکید بر این که شکل دادن به تشکلی به نام‌ "یکتا" یا فعال شدن جبهه پایداری و حلقه نزدیک به مصباح را در همین قاعده می‌توان ارزیابی کرد، گفت: این‌ها  نیازمند به حضوری تاثیرگذار است اما امروز این حلقه در خصوص حضور احمدی‌ژاد در فضای سیاسی پیش‌رو به جمع‌بندی نرسیده‌اند.

حق‌شناس با بیان این که سیاسی‌نبودن این همایش یک شوخی بیش نیست، گفت: نشست بدون حضور خبرنگاران برگزار شده است، در حالی که برگزاری آن خبری شده اما از محتوای آن خبری در دست نیست. قطعا مهم‌ترین دلیل برگزاری این گردهمایی انتخابات‌ پیش‌رو است.

وی ادامه داد: احیای تفکر امام و صحبت کردن در‌باره آن نیازی به رفتن پشت درهای بسته ندارد. هر کس بخواهد در باره امام (ره) صحبت کند با مشکل و مانع رو به رو نیست. تصور من این است نکته‌ای که ایرن افراد و این تفکر را به پشت درهای بسته و پرده‌های آویخته هدایت کرده بحث فعالیت سیاسی این مجموعه است که با حضور احمدی‌نژاد باشد یا خیر؟ و چون به جمع‌بندی نیز نرسیده‌اند قطعا این جلسات در آینده باز هم برگذار خواهد شد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین