کد خبر: ۳۱۱۷۸۳
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۱۳ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۵:۴۱

تحول یک برنامه تلویزیونی بعد از 15 سال

کی از برنامه‌های قدیمی شبکه پنج برنامه «به خانه برمی‌گردیم» است که برغم تغییراتی در مجریان و تهیه‌کنندگان آن، سال‌های زیادی است که از این شبکه به روی آنتن می‌رود.
آفتاب‌‌نیوز : سعید لطفی، تهیه‌کننده جدید برنامه «به خانه برمی‌گردیم» در گفت‌وگو با ایسنا از تغییرات عمده این برنامه‌ی 15 ساله خبر داد و در عین حال گفت: این برنامه روتین 15 سال است که پخش می‌شود؛ برنامه‌ای که بدون هیچ توقفی پخش و تبدیل به یک برند شده است. در نتیجه رفتار با آن، سبک و شیوه و ظرافت‌های خاص خود را می‌طلبد.

او گفت: پیش از این سه سال تهیه‌کننده برنامه «به خانه بر می‌گردیم» بودم و اکنون که دوباره بازگشته‌ام، به دلیل ارائه‌ی طرحی است که از سوی شبکه مورد استقبال قرار گرفته است.

وی درباره‌ی تغییرات برنامه «به خانه برمی‌گردیم» عنوان کرد: اساسا این برنامه تغییرات جدیدی دارد، به این شکل که در سری جدید آن مردم حضور جدی‌تری دارند. به نوعی که آنها هستند که تصمیم می‌گیرند چه کارشناسی در برنامه حضور داشته باشد و یا در ارتباط با برنامه آشپزی مخاطبان تصمیم می‌گیرند که چه نوع غذایی در برنامه طبخ شود و به نوعی هیجان آشپزی در این سری از برنامه «به خانه بر می‌گردیم» بیشتر می‌شود.

لطفی در ادامه درباره اجرای مجریان جدید در «به خانه بر می‌گردیم» و اینکه آیا تغییراتی در این خصوص داشته است‌، عنوان کرد: به طور کلی برنامه‌های مجری محور منوط به حضور و انرژی مجری است؛ در این راستا قرار است ریتم اجرای مجریان برنامه نسبت به قبل تندتر شود. در همین زمینه شکل اجرا نیز تغییر کرده و مجریان ثابت‌تر شده‌اند و مشخص است که چه روزهایی کدام مجری اجرا دارد.

بر اساس این گزارش، در حال حاضر شش مجری در برنامه «به خانه برمی‌گردیم» حضور دارند و از جمله آنها می‌توان به قاسم بی‌نیاز‌، صبا راد‌، محمد نظری‌، راحله امینیا‌ن، ژیلا امیرشاهی‌ و بهروز تشکر اشاره کرد.

وی همچنین درباره رویکرد بخش هنری «به خانه برمی‌گردیم» توضیح داد: رویکرد بخش هنری دچار تغییراتی شده است و متناسب با اقتصاد خانواده رویکردی آموزشی دارد و در این زمینه مفاهیم آموزشی ارائه می‌شود که خانواده بتواند برای آن بازار کار داشته باشد.

لطفی دیگر تغییرات برنامه «به خانه برمی‌گردیم» را حضور کارشناسان ویژه در این برنامه عنوان کرد و گفت: در حال حاضر آیتم جدیدی به عنوان بخش اقتصاد خانواده نیز به برنامه اضافه شده است.

این تهیه‌کننده که بیش از سه سال برنامه «به خانه بر می‌گردیم» را تهیه‌کنندگی کرده است، درباره‌ی این برنامه اظهار کرد: «به خانه برمی‌گردیم» یکسری مخاطب خاص، ویژه و ثابت پیدا کرده است. در طول این سال‌ها بیننده بر روی آن حساس است. اگر در این زمینه انتظاراتی دارند انتظاراتشان به جا است به دلیل اینکه سال‌ها برنامه را دیده‌اند و کارشناس شده‌اند در نتیجه برای ما مهم است بر اساس خواسته‌های این مخاطبان منعطف شویم.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۲
ناشناس
|
Germany
|
۱۸:۳۹ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۳
0
0
برنامه بخانه برمیگردیم بصورت روال قبلی خیلی بهتر بود این هفته افتضاحه مخصوصا" بخش آشپزی !!!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۴۷ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۳
0
0
خداپدرتوبیامرزه بعضی مجریان چنان لحن کندوخسته کننده ای دارندکه خستگی بعدازآمدن به خانه درتن آدم میماند وهیچ شوروحالی دربرنامه مشاهده نمیشود
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین