کد خبر: ۳۱۱۸۵۰
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۱۳ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۹:۴۹

صالحی در واکنش به اظهارات زاکانی: چرا حرف نامربـوط را پاسخ دهیم؟

رییس سازمان انرژی اتمی گفت: اگر کسی می‌خواهد نقد کند، نقد باید صحیح، عادلانه و خداپسند باشد.
آفتاب‌‌نیوز : به گزارش ایسنا، علی‌اکبر صالحی عصر امروز (سه‌شنبه) در حاشیه نشست مرکز الگوی ایرانی اسلامی جمع خبرنگاران در پاسخ به خبرنگار ایسنا مبنی بر اینکه واکنش شما به اظهارات آقای زاکانی نماینده مجلس که به نقل از شما گفته است «دعا کنید برجام توافق نشود»، گفت: اگر کسی می‌خواهد نقد کند، نقد باید صحیح، عادلانه و خداپسند باشد. چرا باید حرف نامربوط بزنند و آن وقت از ما می‌خواهند این حرف‌ها را تایید یا تکذیب کنیم.


وی گفت: معروف است که می‌گویند کسی که نصف علم را دارد از آن کسی که علم ندارد خطرناک‌تر است چرا که به اعتبار آن نصف علمش می‌تواند حرف‌ها و اقدامات خطرناک صورت دهد.


رییس سازمان انرژی اتمی تاکید کرد: الان در شرایطی هستیم که باید با دقت، حساسیت و هوشیاری سعی کنیم بهانه به دست دشمن ندهیم و با همه احساس و درایت خود سعی کنیم که دوگانگی بر سر موضوع هسته‌ای میان جامعه ایجاد نشود.


صالحی گفت:‌ برای اولین بار در تاریخ است که کشوری بدون آنکه به قطعنامه‌های شورای امنیت عمل کند همه آنها را لغو و فعالیت‌های هسته‌ای خود را پیش می‌برد و تحریم‌ها را نیز بر می‌دارد اما باز هم عزیزانی می‌آیند و از این صحبت‌ها می‌کنند. ما نقد صحیح را به جان می‌خریم اما اینگونه صحبت‌ها چه جایگاهی دارد.


وی همچنین با اشاره به اینکه گفته می‌شود امروز در شورای عالی امنیت ملی جلسه مهمی در رابطه با موضوع هسته‌ای برقرار بوده است، نتیجه این جلسه چه بود، گفت: جلسات شورا محرمانه است و نتایج آن تا وقتی که رییس شورا درباره آن به نتیجه برسد محرمانه می‌ماند.


رییس سازمان انرژی اتمی در ادامه با اشاره به اظهارات زاکانی نماینده مجلس، تصریح کرد: ایشان می‌فرمایند بنده در مجلس گفته‌ام دعا کنید که برجام به هم بخورد. ما در مجلس یا در صحن علنی صحبت کرده‌ایم، یا در کمیسیون صحبت کرده‌ایم و جای دیگری نیست که من با نمایندگان صحبت کرده باشم و من نمی‌دانم ایشان با چه اسنادی این صحبت را داشته‌اند و برای من این موضوع خیلی سنگین بود و نمی‌دانم چه باید بگویم. آقای زاکانی باید با مسئولیت‌پذیری بیشتری سخن بگویند. من آقای زاکانی را می‌شناسم اما دوستی خیلی نزدیکی با ایشان ندارم که بخواهم در گوشی صحبت کرده باشیم بنابراین من نمی‌دانم کی و کجا چنین صحبتی داشته‌ام. شاید در خواب من چیزی گفته‌ام و بعد دائم اصرار می‌کنند این موضوع را تکذیب کنید اما آیا ما باید هر چیزی را تایید یا تکذیب کنیم؟ شاید فردا آمدند و گفتند آقای صالحی دینش را هم عوض کرده است، آن موقع هم ما باید بیایم جواب بدهیم و تایید و تکذیب کنیم؟


وی ادامه داد: درست همان روزی که چنین صحبتی در مورد بنده مطرح شد درباره حضور پسر آقای ظریف در مراسم عروسی پسر جان کری هم مطالبی مطرح شد و باز در همان روزها اظهاراتی از آقای عراقچی منتشر می‌شود.


صالحی ادامه داد: اخلاق اسلامی چنین چیزی را توصیه نمی‌کند و آیا حضرت آقا که فرمودند توجه کنید تا موضوع هسته‌ای موجب دودستگی نشود بیان آقای زاکانی در جهت ایجاد وحدت بوده است؟ جز اینکه در جهت ایجاد خدشه‌ و لجن‌مال کردن افراد بوده است چه چیزی می‌توان گفت.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۲
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۴۵ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۳
0
1
صالحی جان از زاکانی ورفقایش ناراحت نشو اینا فقط دلواپسن دیگه...
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۳۱ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۳
0
1
واى چقدر جواب قا طع وكوبنده بود . بسيار به وجد امدم ، .
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین