کد خبر: ۳۱۲۰۵۴
تاریخ انتشار : ۱۴ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۸:۳۷

رانندگان ایرانی شب‌ها به ترکیه سفر نکنند

مدیرکل دفتر ترانزیت و پایانه های مرزی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای با بیان اینکه به رانندگان ایرانی توصیه کرد تا آنجا که ممکن است شب ها کمتر از مرز ایران به طرف ترکیه حرکت کنند.
آفتاب‌‌نیوز :
محمدجواد عطرچیان با اشاره به وقوع انفجار هفته گذشته در مسیر قطار مسافری ترکیه به ایران، گفت: البته طرف ترک از آن حادثه به بعد شب ها نیروهای ژاندارمری خود را در طول جاده های مرزی این کشور مستقر می کند. 

مدیرکل دفتر ترانزیت و پایانه های مرزی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای ادامه داد: هرچند همان شب ترددی از مرز ایران به طرف ترکیه انجام نشد اما روز بعد تردد کامیون ها به حالت عادی بازگشت که توصیه ما به رانندگان ایرانی این است شب ها به ترکیه سفر نکنند.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، وی تصریح کرد: به هر حال مسئولیت هر نوع اتفاقی که در خاک ترکیه برای اتباع و کامیون های ایرانی بیافتد با دولت آنکارا است و رانندگان نیز باید تمام جوانب احتیاط را رعایت کنند.

یادآور می شود، هفته گذشته در مسیر قطار مسافری آنکارا به تهران به شماره 11512 ترانس آسیا بین دو ایستگاه سوورن - گنچ از توابع استان بینگل ترکیه انفجار مین به واگن توشه این قطار خساراتی را وارد کرد، اما هیچیک از مسافران ایرانی این قطار صدمه ندیدند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین