کد خبر: ۳۱۲۰۶۶
تاریخ انتشار : ۱۴ مرداد ۱۳۹۴ - ۲۰:۲۰

برانکو: نگفتم در ایران دلال زیاد است/ مسلمان کاملا آماده نیست

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس می‌گوید وقتی درباره پرسپولیس صحبت می‌کند کاملا به آن خوش‌بین است و تیمش کاملا اراده و میل جنگیدن برای قهرمانی را دارد.
آفتاب‌‌نیوز :
برانکو ایوانکوویچ در نشست خبری پیش از بازی با استقلال خوزستان اظهار کرد: در ابتدا بابت دیر رسیدنم به نشست خبری عذرخواهی می‌کنم و باید بگویم دست ما نبود، سفر بود و نمی‌توان برای آن برنامه‌ریزی کرد. من از این بابت متاسفم.

به گزارش ایسنا، وی درباره دیدار فردا برابر استقلال خوزستان خاطرنشان کرد: در واقع قبل از هر چیزی باید بگویم فردا یکی از سخت‌ترین بازی‌هایمان را در کنار مشکلاتی که داریم پیش رو داریم. به هر حال اینجا یک هوای غیر عادی انتظار ما را می‌کشد و از طرف دیگر هم یک حریف خوب پیش رو داریم که امسال تیم خوبی را بسته است. استقلال خوزستان بازیکنان خوبی دارد و بازی‌هایش را با بلندپروازی خوب آغاز کرده است. ضمن اینکه انگیزه خیلی بالایی دارد.

وی خاطرنشان کرد: استقلال خوزستان در بازی قبلی که با سپاهان داشت نشان داد عزم خوبی جزم کرده است. البته با تمام احترامی که برای حریف قائل هستیم باید بگویم ما به عنوان تیم پرسپولیس به دنبال ارائه بهترین بازی‌ها و نتیجه هستیم و اهداف ما شناخته شده است. هیچ مسابقه‌ای مانند بازی با پدیده نتیجه آن نمی‌تواند ما را از اهداف‌مان دور کند.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس بیان کرد: لیگ طولانی است و برد و شاید باخت هم وجود داشته باشد. من وقتی در مورد پرسپولیس حرف می‌زنم کاملا خوش‌بین هستم و کاملا اراده و میل جنگیدن برای قهرمانی داریم.

وی خاطرنشان کرد: یکی از مشکلات ما این است که سوشا محروم است و کفشگری نیز مصدوم است و از طرفی هم بنگر از ناحیه مچ پا با مشکل مواجه شده است.

برانکو در پاسخ به سوال خبرنگاری که چرا مسلمان برای بازی با استقلال خوزستان به اهواز نیامده است گفت: هیچ مشکلی نداشت و فقط در لیست نیست.

وی در پاسخ به سوال خبرنگاری که شما طی مصاحبه‌ای اعلام کرده بودید که در ایران دلال‌های بسیاری وجود دارد خاطرنشان کرد: این حرف را من هرگز نگفتم که در ایران دلال هست و شما خودتان خبرنگارید و می‌دانید که برخی رسانه‌ها و خبرنگاران چه رفتاری می‌توانند از خودشان نشان دهند.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در ادامه گفت: وقتی ما تمرین‌های آماده‌سازی‌مان را شروع کردیم مانند هر تیمی مشکلاتی داشتیم ولی بخش بخش آن را مرتفع کردیم و این روند را ادامه می‌دهیم و البته این یک پروسه مستمر است و متوقف نمی‌شود. مثل آماده‌سازی بازیکنان که روز به روز آماده‌تر می‌شوند.

ایوانکوویچ در پاسخ به این سوال که از چه زمانی شاهد پرسپولیس واقعی خواهیم بود گفت: خودمان می‌خواستیم پرسپولیس واقعی را از هفته اول نشان دهیم که پتانسیل آن را هم نشان دادیم ولی متاسفانه در بازی با پدیده به اندازه کافی شانس نداشتیم چرا که بازیکنان‌مان در زمان‌های متفاوتی به تیم اضافه شده بودند. اما بازی به بازی وضع‌مان بهتر می‌شود و هواداران را راضی نگه می‌داریم و شادی و خرسندی هرچه بیشتری نسبت به سال گذشته به هواداران هدیه می‌دهیم. هواداران ما در ایران و حتی اهواز هستند و این وظیفه پرسپولیس است که هواداران را راضی نگه دارد.

وی در پاسخ به این سوال که آیا قصد تغییراتی در خط دفاعی تیمش را دارد عنوان کرد: ما در تمام خطوط باید محکم و قوی باشیم. متاسفانه در بازی با پدیده دو اشتباه کردیم و عملا پدیده بدون هیچ شانس جدی دو گل به ما زد. به هر حال این اتفاق می‌افتد. ما دو گل زدیم و سه چهار موقعیت خوب گلزنی هم داشتیم ضمن اینکه چندین حرکت خوب داشتیم که می‌توانست به گل منجر شود. در هر صورت ما باید در فاز دفاع و سایر فازها به تیم‌مان بهبود ببخشیم.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در پاسخ به این سوال که چرا در پرسپولیس بازیکن خوزستانی وجود ندارد گفت: خب فعلا این گونه پیش آمده است. خوزستان سه تیم در لیگ کشور دارد و تیم‌های آن بازیکنان خوب را جمع کرده‌اند و چیزی برای ما باقی نمانده است.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: من قبل از هر بازی کمی عصبی هستم و تمام بازی‌ها برای ما مهم هستند. از طرفی در بازی فردا حریف خوبی پیش رو داریم.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در پاسخ به این سوال که آیا گرمای اینچنینی را تجربه کرده است عنوان کرد: بله در عربستان، امارات و ایران چنین گرمایی را تجربه کرده‌ام. به هر حال هوای گرم برای هر دو تیم مشکل‌ساز است و این شرایط عادی‌ای برای فوتبال نیست اما باید بازی کنیم.

برانکو درباره اینکه زمانی که سرمربی تیم ملی بود چندین بازیکن خوزستانی را در تیم ملی جای داده بود، گفت: در آن زمان وظیفه من این بود که بهترین بازیکنان را پیدا و جمع کنم و چهار پنج بازیکن از اهواز و خوزستان در تیم ملی داشتیم که استحقاق بازی را داشتند. به هرحال با توجه به بازی تیم‌هایی مانند پرسپولیس و استقلال این کار، ساده‌ نبود. اما فکر می‌کنم آن زمان یک اتفاق خوبی برای فوتبال ایران پیش آمد و فولاد قهرمان ایران شد و سایر باشگاه‌ها دیدند در کنار استقلال و پرسپولیس هم تیم‌های دیگری هم هستند که می‌توانند اول شوند و امروز در ایران شاهد یک لیگ قابل توجه هستیم و تیم‌هایی مانند استقلال، پرسپولیس، نفت تهران، سایپا، فولاد، سپاهان، ذوب آهن و تراکتور را داریم و همه این‌ها مواردی هستند که کیفیت بالایی را برای فوتبال ایران به ارمغان می‌آورند.

وی در پاسخ به این سوال که از آغاز مسابقه‌ها به نظر می‌رسید او خواهان جذب مسلمان در پرسپولیس نیست و در بازی اول هم شاهد بازی دادن کمتری به او بودیم، عنوان کرد: من درباره شخص صحبت نمی‌کنم اما مسلمان در بازی قبل حضور داشت و برای بازی با استقلال خوزستان هم بازیکنان محرومی که داشتیم رسیده‌اند والبته این را هم باید مد نظر داشت که مسلمان 10 روز قبل از آغاز مسابقه‌ها به تیم اضافه شد و آمادگی کامل را ندارد. به هر حال لیگ طولانی است و بازی‌های زیادی در پیش داریم و فرصت برای همه وجود دارد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین