کد خبر: ۳۱۲۲۲۴
تاریخ انتشار : ۱۵ مرداد ۱۳۹۴ - ۲۰:۲۶

تساوی استقلال اهواز و پرسپولیس در نیمه نخست

نیمه نخست دیدار تیم های فوتبال استقلال خوزستان و پرسپولیس با تساوی بدون گل به پایان رسید.
آفتاب‌‌نیوز :
دو تیم استقلال خوزستان و پرسپولیس در دهفته دوم رقابت های پانزدهمین دوره رقابت های لیگ برتر در ورزشگاه غدیر اهواز به مصاف یکدیگر رفتند که در نیمه اول با تساوی بدون گل به رختکن رفتند.

این دیدار در نیمه نخست بیشتر در میانه میدان دنبال شد و مشخص بود که گرمای هوا تاثیر بسزایی در روند بازی دارد. در دقیقه 31 با توجه به دمای بالای هوا در ورزشگاه غدیر بازی به مدت چند دقیقه تعطیل شد تا بازیکنان با نوشیدن آب گلویی تازه کنند.

در دقیقه پنجم بازی هادی نوروزی از سمت راست توپ را فرستاد که ضربه طارمی با اختلاف زیادی از بالای دروازه به بیرون رفت.

به گزارش ایسنا، مهاجم استقلال خوزستان در زمان ورود به محوطه جریمه پرسپولیس توسط حاتمی سرنگون شد تا ترکی او را با کارت زرد جریمه کند که در ادامه این ضربه ایستگاهی را سیف اللهی با اختلاف زیاد به بیرون زد.

در دقیقه 44 این دیدار ضربه فرشاد احمدزاده با اختلاف اندکی از کنار دروازه به بیرون رفت. حسن بیگ سعید نیز در پایان نیمه اول با ضربه ‌ای خطرناک دروازه سرخپوشان را به شدت تهدید کرد.

استقلال خوزستان در این دیدار با هدایت عبدالله ویسی، فرناندو خسوس، محمد طیبی، پیمان شیرزادی، موسی کولیبالی، میثم دورقی، حکیم نصاری، رحیم زخیوی، سعید بیت سعید، ادواردو، روح الله سیف اللهی و جلال عبدی ر ابه میدان فرستاده بود.

پرسپولیس نیز با هدایت برانکو ایوانکوویچ، ایمان صادقی، رضا نورمحمدی، رامین رضائیان، لوکا ماریچ، بابک حاتمی، کمال کامیابی‌نیا، رضا خالقی‌فر، فرشاد احمدزاده، امید عالیشاه، مهدی طارمی و هادی نوروزی را در ترکیب اصلی تیمش قرار داده بود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین