کد خبر: ۳۱۲۷۱۶
تاریخ انتشار : ۱۸ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۷:۵۵

امام جمعه اصفهان: به برکت وجود رهبر معظم انقلاب، نیازی به دلواپسی نیست

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اصفهان گفت: به برکت وجود رهبر معظم انقلاب اسلامی و رهنمودهای ایشان نیازی به دلواپسی نیست.
آفتاب‌‌نیوز : به گزارش روز یکشنبه ایرنا، آیت الله سید یوسف طباطبایی نژاد در جمع ائمه جمعه استان اصفهان افزود: اکنون که دشمن پای میز مذاکره آمد، ما باید به دنیا باید بفهمانیم که عهد شکن نیستیم اما اگر آنان عهد شکنی کردند در مقابل آنان خواهیم ایستاد.

وی تیم مذاکره کننده را گروهی فنی، کارآمد و مقتدر دانست و گفت : در جریان این مذاکرات نمایندگان قدرت های بزرگ دنیا با پشتیبانی مشاوران اقتصادی و حقوقی خود در یک طرف میز و تیم مذاکره کننده جمهوری اسلامی ایران در طرف دیگر میز، توانستند واقعیت ایران و اسلام را نشان دهند و با اقتدار از حقوق ملت ایران دفاع کنند.

امام جمعه اصفهان با قدردانی از زحمات تیم مذاکره کننده هسته ای کشورمان تصریح کرد: در کنار نقد منصفانه باید قدردان زحمات اعضای این تیم باشیم .

وی با تاکید بر اینکه ما با هیچ کس سر جنگ نداریم مگر گروهی که بخواهند با ما بجنگند اظهارکرد: سیاست ما سیاست قرآنی است و رهبر معظم انقلاب نیز بر اساس قرآن سیاست های کلی را وضع می کنند.

آیت الله طباطبایی نژاد اظهار کرد: اوباما به صراحت عنوان کرد که اگر می توانست هیچ چیزی از انرژی هسته ای ایران باقی نمی گذاشت اما مجبور به توافق شدند.

وی با بیان اینکه در زمان تحریم ها دانشمندان هسته ای ایران خودشان به غنی سازی 20درصد رسیدند، گفت: مقاومت مردم در برابر تحریم ها، رهنمودهای رهبر معظم انقلاب و تلاش های دانشمندان هسته ای فضا را آماده کرد تا بتوانیم در مذاکرات به نتیجه برسیم.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اصفهان در ادامه گفت: همه ما که اهل قرآنیم به فضل خداوند، متوجه ایم که دشمنان اسلام هیچگاه با اسلام و مسلمین دوست نخواهند شد.

وی با بیان اینکه فرمایشات امام خمینی(ره) و رهبر معظم انقلاب پیرامون مستکبرین نیز بر مبنای قرآنی است، اظهارکرد: خداوند در قرآن کریم به صراحت می فرماید که هیچگاه یهود و نصارا از شما راضی نخواهند شد مگر اینکه از دین خود برگردید و اگر کوچکترین خیری به شما برسد ناراحت می شوند و اگر مصیبت بر شما وارد شود، خوشحال خواهند شد.

امام جمعه اصفهان کفار را به دو گروه تقسیم کرد و افزود: یک گروه از کفار با ما می جنگند که در هر شرایطی حتی اگر جمعیت کمی باشیم باید با آنها بجنگیم اما گروه دیگری از کفار ، با ما کینه دارند ولی جنگ ندارند که سیاست ما در مقابل با این گروه مداراست و با این گروه جنگی نخواهیم داشت.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین