کد خبر: ۳۱۳۲۵
تاریخ انتشار : ۲۱ آذر ۱۳۸۴ - ۲۰:۰۰

سايت ساجد اطلاعات شهداي گمنام را در دسترس همگان قرار مي‌دهد

آفتاب‌‌نیوز :  ابوالقاسم حبيبي امروز دوشنبه پس از مراسم معارفه خود بعنوان مديرمسئول سايت ساجد (سايت جهاني دفاع مقدس) با تشريح اهداف و برنامه‌هاي اين سايت گفت: اطلاع‌رساني و برقراري ارتباط رسانه‌اي در عرصه داخل و خارج از كشور، انتشار اخبار نيروهاي مسلح، ترويج فرهنگ دفاع مقدس و توجه به آن از وظايف و اهداف اصلي راه‌اندازي اين سايت مي‌باشد. 

وي با بيان اينكه ما قصد داريم تا بطور جدي فعاليت‌هاي نيروهاي مسلح اعم از بسيج، سپاه و ارتش را ارائه كنيم، تصريح كرد: ما با نگاه مثبت و در يك فضاسازي منطقي وارد عرصه خبر و اطلاع‌رساني در مناسبت‌هاي مختلف كه ستاد نيروهاي مسلح برگزار مي‌كند خواهيم شد. 

مديرمسئول سايت ساجد با تاكيد بر اين كه نگرش جديدي به مسائل فرهنگي خواهيم داشت، افزود: قصد داريم تا لطافت‌ها و ظرافت‌هاي فرهنگ ايثار و شهادت و شجاعت‌ها و دليري‌هاي رزمندگان دوران دفاع مقدس را با نگرش جديد در اختيار نسل امروز قرار دهيم و پل ارتباطي بين نسل امروز و رزمندگان دوران دفاع مقدس برقرار كنيم. 

حبيبي ايجاد بانك اطلاعاتي در بخش فرهنگي را يكي از اهداف اين سايت در مقوله فرهنگي دانست و يادآور شد: ما اسناد و مدارك دوران دفاع مقدس را آنگونه كه واقعيت دارد و اتفاقاتي كه افتاده بدون كم و كاست ارائه مي‌كنيم، تا اطلاعات لازم در اختيار همگان باشد. 

وي خبر، هنر، مكتوب، يادواره شهدا، مجمع هنرمندان، پرسش و پاسخ، تفحص، تالار گفتمان، دايره المعارف و نظر سنجي را از بخشهاي سايت ساجد ذكر كرد و خاطرنشان ساخت: اين سايت بنا دارد،تا بانك اطلاعاتي دفاع مقدس را بصورت فعال و پويا ايجاد كند. 

مديرمسئول سايت ساجد اضافه كرد: همچنين اسامي شهدا در سايت ساجد،وصيت‌نامه‌ها و اطلاعات در مورد آنها در اين سايت در دسترس خواهد بود و از طريق جستجو مي‌توان هر نوع خبر را پيدا كرد. 

حبيبي همچنين از امكان گسترش سايت ساجد خبر داد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۰
ناشناس
|
-
|
۲۲:۳۱ - ۱۳۸۴/۰۹/۲۱
0
0
اين سايت آدرس نداره ؟
ناشناس
|
Germany
|
۲۰:۳۳ - ۱۳۸۹/۰۴/۱۲
0
0
سایت شما خیلی ضعیف است. لطفاً ... مطلب و امکانات کم دارد. می‌خواهم با شما همکاری کنم.
...
آفتاب: ما هم استقبال می‌کنیم!
ناشناس
|
Germany
|
۱۴:۰۳ - ۱۳۸۹/۰۵/۰۳
0
0
چه چیزی بیشتر مد نظر شماست؟ تا بتوانیم با شما همکاری کرد.
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین