کد خبر: ۳۱۳۲۵۱
تاریخ انتشار : ۲۱ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۷:۵۹

وقوع روزانه 140 نزاع در خراسان‌رضوی

فرمانده انتظامی خراسان‌رضوی گفت: چهار کلانتری جدید در حاشیه شهر مشهد در دهه کرامت آغاز به کار می‌کنند.
آفتاب‌‌نیوز :
سردار بهمن امیری‌مقدم در نشست خبری با اصحاب رسانه که در فرماندهی نیروی انتظامی خراسان‌رضوی برگزار شد، اظهارکرد: با راه‌اندازی این چهار کلانتری در حاشیه شهر مشهد از بروز تخلفات جلوگیری می‌شود.

به گزارش ایسنا، وی عنوان کرد: مدتی قبل شاهد قتل یک طلافروش که با خود طلا حمل می‌کرد، بودیم، این سارقان شناسایی و تعدادی نیز دستگیر شده‌اند و ان‌شاالله مابقی سارقان نیز دستگیر می‌شوند، در صورتی که این فرد جوانب پلیسی را رعایت می‌کرد از وقوع این اتفاق جلوگیری می‌شد.

امیری‌مقدم ادامه داد: برای جمع‌آوری معتادان رها شده در سطح شهر هر روز اقدام می‌شود، امسال، 9 تن و 400 کیلو کشفیات داشته‌ایم که به نسبت به سال گذشته آماری مساوی را نشان می‌دهد.

وی اضافه کرد: اخیرا باندی دستگیر شده‌اند که به منزل فرد وارد شده و اقدام به سرقت‌ مسلحانه می‌کردند که این افراد دستگیر شده و تاکنون به 20 مورد سرقت اعتراف کرده‌اند، مالخرهای در ارتباط با این سارقان در استان‌های دیگر نیز دستگیر شده‌اند.

وقوع روزانه 140 نزاع در خراسان‌رضوی
فرمانده انتظامی خراسان‌رضوی اظهارکرد: متاسفانه روزانه شاهد وقوع 140 مورد نزاع در استان هستیم که نیاز است دستگاه‌های فرهنگی و اجرایی کار خود را در این زمینه به خوبی انجام دهند.

وی در خصوص سلامت رانندگان ناوگان‌های بین‌شهری، گفت: 5300 نفر از این رانندگان تست شده و در بعضی موارد این افراد مصرف‌کننده بوده و بعضا به موادمخدر صنعتی وابسته بوده‌اند.

امیری‌مقدم اظهارکرد: یک مرکز برای مصرف‌کنندگان موادمخدری که یک تا دو بار در مراکز ترک اعتیاد درمان شده، به سطح جامعه بازمی‌گردند و دوباره به اعتیاد روی می‌آورند، با ظرفیت 2000 نفر ایجاد شده است. در واقع این مصرف‌کنندگان به این مراکز منتقل و حدود یک تا دو سال در آن محل نگه‌داری می‌شوند.

وی افزود: نیروی انتظامی به دستگاه‌های اجرایی پیشنهاد داده که در مسیرهای ورودی مشهد به خصوص 100 کیلومتر از سمت نیشابور به مشهد استراحت‌گاه‌های موقت ایجاد شود زیرا بیشترین تلفات واژگونی خودروها به دلیل خواب‌آلودگی است.

امیری‌مقدم با اشاره به راه‌اندازی میز خبر در ایسنا، گفت: در جهان فعلی که نقش رسانه‌ها در امنیتی پایدار برای جامعه نیاز هست، خبرنگاران در مجموعه کشور نقش بسزایی در انتقال مطالب، آموزش مردم، احساس امنیت و آرامش نسبی دارند.

وی تصریح کرد:همکاری دستگاه قضایی، نیروی انتظامی و رسانه‌ها می‌تواند منجر به تولید امنیت پایدار شود.

فرمانده انتظامی خراسان‌رضوی اظهارکرد: در نیروی انتظامی جذب فقط به صورت گزینش است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین