کد خبر: ۳۱۳۵۴۶
تاریخ انتشار : ۲۳ مرداد ۱۳۹۴ - ۲۱:۳۸

8 اشتباه فاحش تیم داوری بازی پرسپولیس - سپاهان

داور بین المللی سابق فوتبال ایران گفت: حسین زرگر ضعیف ترین روز داوری خود را در بازی پرسپولیس و سپاهان به نمایش گذاشت و جشنواره‌ای از پنالتی‌های سوخته را شاهد بودیم.
آفتاب‌‌نیوز : نوید مظفری در مورد نحوه قضاوت حسین زرگر در بازی پرسپولیس و سپاهان گفت: این بازی را باید فستیوال پنالتی‌های سوخته و اخراج فراموش شده در فولاد شهر نامید. ضعیف ترین روز داوری حسین زرگر را در این مسابقه شاهد بودیم.

وی با اشاره به نحوه قضاوت کمک داوران این بازی گفت: روز خوب کمک اول محمد رضا ابوالفضلی بود و  روز بد کمک دوم حسن ظهیری  و روز ضعیف داور چهارم محمد ملکی، در واقع فقط کمک داور اول این بازی کارش را خوب انجام داد.

مظفری با اشاره به اشتباهات داور مسابقه گفت: اولین اشتباه فاحش داور  اعلام خطا نکردن و اخراج نشدن مدافع سپاهان بود. دقیقه پنجم بازی خطای هادی عقیلی روی طارمی خارج از محوطه جریمه بود که اصلاً اعلام نشد. در حالی که بازیکن سپاهان اول بازیکن پرسپولیس را سرنگون کرد و بعد توپ را زد، اعلام خطا و اخراج بازیکن سپاهان به دلیل موقعیت آشکار گل تصمیم صحیح در این صحنه بود.

مظفری ادامه داد: دومین اشتباه فاحش اعلام نکردن پنالتی سپاهان بود. در همان دقیقه پنجم خطای بازیکن شماره 11 پرسپولیس، کامیابی نیا روی بازیکن شماره 20 سپاهان یعنی مهدی شریفی اعلام نشد این هم یک خطای آشکار پنالتی بود.

داور بین المللی سابق فوتبال ایران با اشاره به اشتباه‌های دیگر زرگر گفت: سومین اشتباه داور؛ اعتراض بازیکن بود. در دقیقه 31 اعلام آفساید به درستی توسط کمک اول که با اعتراض شدید  احسان حاج صفی همراه بود، ولی داور به راحتی حرکت این بازیکن را نادیده گرفت! چهارمین اشتباه در مورد آفساید رخ داد. در دقیقه 50 کمک داور دوم، آفساید شریفی بازیکن سپاهان را اعلام کرد، اما او اصلا در آفساید نبود. زرگر البته در دقیقه 56 برای سپاهان به درستی اعلام پنالتی کرد. ولی پنجمین اشتباه فاحش را در دقیقه 62 و اعلام نکردن پنالتی سپاهان انجام داد. در دقیقه 62 مدافع پرسپولیس در محوطه جریمه خودی خیلی واضح توپ را با دست کنترل کرد.
مظفری افزود: ششمین اشتباه فاحش داور پنالتی پرسپولیس بود که اعلام نشد. بازیکن شماره 12 سپاهان علی کریمی با دست راست خود بازیکن شماره 2 پرسپولیس امید عالیشاه را گرفت، اما داور خیلی راحت این پنالتی را ندید. هفتمین اشتباه تیم داوری اخراج نکردن عضو کادر فنی پرسپولیس بود. داور چهارم فقط سعی در آرام کردن جو محوطه‌های فنی داشت. در حالی که در دقیقه 79 یکی از مربیان تیم پرسپولیس قطعاً به دلیل رفتار غیر مسئولانه باید اخراج می‌شد.

هشتمین اشتباه فاحش حسین زرگر هم پنالتی اعلام نشده پرسپولیس بود. در دقیقه 88 بازیکن شماره 12 سپاهان علی کریمی با پای خود موجب سرنگون شدن بازیکن شماره 2 پرسپولیس امید عالیشاه شد اما داور این پنالتی را هم نگرفت تا شاهد جشنواره ای از اشتباهات داوری و پنالتی های سوخته در این بازی باشیم هرچند این ها البته تمامی اشتباهات این مسابقه نبود....

نوید مظفری که فیلم دو بازی دیگر از مسابقات هفته سوم لیگ برتر را هم دیده بود در مورد آن دو مسابقه هم گفت: در مسابقه ملوان و استقلال اهواز در انزلی شاهد شاهکار کمک داور اول، علی میرزابیگی  بودیم. در دقیقه 46 توپ به پشت مدافعی می‌خورد که سعی میکند توپ را با سر دفع کند و از آنجا به بازیکنی می‌رسد که توپ را وارد دروازه می‌کند، به همین دلیل گل دوم ملوان بر عکس صحبت‌های عنوان شده کاملاً صحیح است.

وی با اشاره به قضاوت دیدار  صبا - گسترش فولاد گفت: اشتباه فاحش کمک داور اول در این مسابقه مشهود بود.
گل صحیح تیم گسترش فولاد دقیقه 31 توسط کمک داور اول به اشتباه آفساید اعلام شد. متاسفانه این صحنه خیلی واضح بود و عدم تمرکز کمک داور باعث اعلام نشدن یک گل کاملاً صحیح شد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین