کد خبر: ۳۱۳۵۷۱
تاریخ انتشار : ۲۴ مرداد ۱۳۹۴ - ۰۹:۱۹

شلیک پلیس به سارقان پراید

سرانجام ماموران به ناچار لاستیک خودرو را هدف گرفته و اقدام به شلیک چهار تیر جنگی کردند که در این راستا سرنشین خود را از خودرو به بیرون پرت کرده و اقدام به فرار کرد.
آفتاب‌‌نیوز : رییس کلانتری 144 جوادیه تهرانپارس از دستگیری دو سارق در تعقیب و گریز مسلحانه پلیس خبر داد.

سرهنگ امیرهوشنگ امیری در گفت‌وگو با ایسنا، در این‌باره گفت:‌ در ساعت 12:45 روز 16 مرداد ماه ماموران گشت انتظامی کلانتری 144 مشغول گشت زنی در آدرس خیابان 131 بودند که به یک دستگاه خودرو پراید سبز رنگ با دو سرنشین مشکوک شده و شماره پلاک آن را استعلام کردند که پس از استعلام از مرکز پیام مشخص شد پلاک مذکور دارای سابقه سرقت از حوزه کلانتری 102 پاسداران در تاریخ چهارم مرداد ماه است.

وی با بیان اینکه خودروی گشت به پراید مذکور نزدیک شده و دستور توقف آن را صادر کرد، گفت:‌ این افراد به محض مشاهده خودروی پلیس، اقدام به فرار کردند که گشت این یگان اقدام به تعقیب خودرو مذکور کرده و با استفاده از بلندگو دستور ایست داد اما آنان توجهی نکردند و سرانجام ماموران با رعایت قانون به کارگیری سلاح، اقدام به شلیک سه تیر هوایی با اسلحه سازمانی کردند.

رییس کلانتری 144 جوادیه تهرانپارس با بیان اینکه پس از شلیک تیر هوایی باز هم راننده خودرو توجهی نکرده و به فرار ادامه داد، تصریح کرد:‌ سرانجام ماموران به ناچار لاستیک خودرو را هدف گرفته و اقدام به شلیک چهار تیر جنگی کردند که در این راستا سرنشین خود را از خودرو به بیرون پرت کرده و اقدام به فرار کرد.

وی با بیان اینکه موضوع از طریق بیسیم به مرکز پیام اعلام و درخواست نیروی کمکی داده شد، ادامه داد:‌ پلیس با کمک واحدهای دیگر اقدام به دستگیری و متوقف کردن خودروی مسروقه کردند و گروهی دیگر از ماموران نیز اقدام به تعقیب سرنشین متواری که خود را از خودرو به بیرون انداخته بود کردند و پس از طی مسافتی وی را در حالیکه در زیر یک دستگاه خودرو سمند پنهان شده بود دستگیر و به مقر پلیس منتقل کردند.

رییس کلانتری 144 جوادیه تهرانپارس با اشاره به اینکه متهم هویت خود را آرمان معرفی کرده و سارقی که در خودرو دستگیر شده بود نیز منصور نام داشت، گفت: در بررسی به عمل آمده از متهمان مشخص شد که منصور از چند ناحیه مجروح شده بود که وی برای مداوا به بیمارستان منتقل شد.

به گفته امیری در این راستا پرونده‌ای تشکیل و هر دو متهم برای انجام تحقیقات بیشتر در اختیار کارآگاهان پایگاه چهارم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین