کد خبر: ۳۱۳۶۱۸
تاریخ انتشار : ۲۴ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۴

سهم چشمگیر بانک صادرات ایران در پرداخت وام ازدواج

​بانک صادرات ایران در راستای اشاعه فرهنگ قرض الحسنه و کمک به افراد نیازمند جامعه تا پایان تیر ماه سالجاری هزار و ٨٥٣ میلیارد ریال وام قرض الحسنه ازدواج و تهیه جهیزیه به متقاضیان پرداخت نموده است.
آفتاب‌‌نیوز : به گزارش روابط عمومی بانک صادرات ایران، مبلغ پرداختی از سوی این بانک به زوج های جوان در سال ٩٣ مبلغ١٠ هزار و ٧٤١ میلیارد ریال بوده است که در مجموع ٢٦٣ هزار نفر از تسهیلات ازدواج و تهیه جهیزیه این بانک بهره مند شده اند که بر اساس آمار منتشره از سوی بانک مرکزی ج.ا.ا این میزان معادل ٢٢ درصد کل تسهیلاتی است که از سوی شبکه بانکی به متقاضیان پرداخت و بانک متبوع در این زمینه توانسته است عملکرد مطلوبی به ثبت برساند.

این گزارش می افزاید در چهار ماه نخست سال جاری نیز مبلغ هزار و٨٥٣ میلیارد ریال توسط شعب این بانک به ٢٤هزار و ١٤٤ زوج جوان پرداخت شده است.

 همچنین در ٤ ماهه اول سال ٩٤ افراد تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) برای تامین شغل و اشتغالزایی از ٣٤٩ میلیارد ریال تسهیلات بانک صادرات بهره مند شده اند.

بانک صادرات ایران با هدف ایفای رسالت های اجتماعی و فرهنگی و به ویژه محرومیت زدایی و در راستای سیاست های دولت مبادرت به پرداخت تسهیلات به گروه های مختلف نموده است.

شایان ذکر است اشتغالزایی، مشاغل خانگی، زندانیان نیازمند، ساخت مسکن روستایی در زمره بخش هایی محسوب می شوند که از سوی بانک صادرات به صورت قرض الحسنه مشمول دریافت تسهیلات اعطایی شده اند.

منبع تامین این نوع تسهیلات  دارندگان حساب های قرض الحسنه می باشند که با  همت بلند خود در این امر خداپسندانه مشارکت دارند.

گفتنی است بانک صادرات ایران در عرصه فعالیتهای کلان اقتصادی و ایجاد زیر ساختها برای توسعه همه جانبه کشور نقش اساسی ایفا می کند و بسیاری از پروژه های عظیم صنعتی و اقتصادی در اقصی نقاط کشور با مشارکت این بانک در حال اجرا می باشند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین