کد خبر: ۳۱۳۸۹۸
تاریخ انتشار : ۲۵ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۶:۱۲

آخرین ‎وضعیت پرونده ‎بابک ‎زنجانی از زبان اژه‌ای

سخنگوی قوه قضائیه گفت: در پرونده بابک زنجانی در خصوص یک ضمانت‌نامه ۸ هزار میلیاردی که گویا از جانب یک مؤسسه مالی با اسم مختصر "ت" صادر شده است، بررسی‌هایی در حال انجام است.
آفتاب‌‌نیوز : حجت‌الاسلام محسنی اژه‌ای سخنگوی قوه قضائیه در هشتاد و سومین نشست خبری خود در خصوص اینکه اخیراً در برخی از سایت‌ها و پایگاه‌های خبری در رابطه با نقل و انتقالات 20 هزار میلیارد تومانی بابک زنجانی توسط مؤسسه مالی و اعتباری ت مطالبی مطرح شده است و گفته می‌شود این مؤسسه برای بابک زنجانی ضمانت‌نامه 8 هزار میلیاردی صادر شده از بانک‌های تاجیکستان را تأیید کرده است، آیا این موضوع صحت دارد؟ گفت: آن چیزی که در خصوص نقل و انتقالات 20 هزار میلیاردی گفته می شود صحت ندارد چون بعید است کسی این مقدار پول داشته باشد.

وی گفت: البته در خصوص آن ضمانت‌نامه که گفتید خاطرم هست که یک ضمانت‌نامه 8 هزار میلیاردی در این پرونده وجود داشت که البته به سرانجام آن مقصدی که متهم داشت نرسید، اما بررسی‌هایی انجام شد که در حال حاضر نتیجه آن بررسی‌ها را به یاد ندارم.

محسنی اژه‌ای همچنین در خصوص مطالبه رهبری مبنی بر کاهش طلاق توافقی گفت: این پدیده، پدیده بسیار بدی است که بنیان خانواده‌ها را هدف قرار داده است.

سخنگوی قوه قضائیه گفت: ما تلاش کردیم حتی الامکان مسیر طلاق توافقی مسیر سختی باشد تا طرفین در صورت امکان وقوع صلح و سازش از اقدام به طلاق منصرف شوند.

به گزارش فارس، سخنگوی قوه قضائیه تصریح کرد: مقرر شد حتی‌الامکان و براساس وقتی که قضات دارند، با زوج‌ها سخن بگویند تا بتوانند مشکل پیش‌آمده را حل کنند، البته در این زمینه، نهادهای فرهنگی نیز مسئولیت به عهده دارند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین