کد خبر: ۳۱۳۹۰۹
تاریخ انتشار : ۲۵ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۶:۴۰

رهایی گروگان 39 ساله از چنگال آدم‌ ربایان

رئیس پلیس آگاهی هرمزگان از رهایی گروگان 39 ساله از چنگال آدم ربایان در شهرستان دلگان سیستان و بلوچستان خبر داد.
آفتاب‌‌نیوز : سرهنگ حسین اصلحی در گفت‌وگو با ایسنا، گفت: فردی با مراجعه به پاسگاه انتظامی جلابی شهرستان بندرعباس اعلام کرد پسرش به هویت "الف-ب" 39ساله از منزل خارج شده و تاکنون مراجعت نکرده است و از آشنایان و اطرافیان، کسی از وی اطلاعی نداشت.

وی افزود: شاکی در اظهارات خود گفته بود، پس از چند بار تماس با تلفن همراه پسرم، شخص ناشناسی جواب داد و گفت که وی را به دلیل بدهی پسرعموهایش به عنوان گروگان ربوده و به شهرستان ایرانشهر در" سیستان وبلوچستان" منتقل کرده‌اند و او را پس از پرداخت بدهی پسرعموهایش آزاد می‌کنند.

سرهنگ اصلحی بیان کرد: با توجه به حساسیت موضوع پیگیری پرونده به صورت جدی در دستور کار قرار گرفت و پس از انجام تحقیقات گسترده پسر عموی فرد ربوده شده که با گروگانگیران همکاری و همدستی داشت، در بندرعباس، شناسایی و دستگیر شد.

وی تصریح کرد: ماموران پلیس آگاهی پس از انجام اقدام اطلاعاتی و کار فنی و با اخذ نیابت قضایی یکی دیگر از گروگانگیران را در شهرستان "دلگان" شناسایی و دستگیر کردند. با تلاش خستگی ناپذیر ماموران و رایزنی با بزرگان و ریش سفیدان طایقه گروگانگیران، فرد ربوده شده، آزاد و صحیح و سالم تحویل خانواده‌اش شد.

رئیس پلیس آگاهی هرمزگان با بیان اینکه فرد ربوده شده، انگیزه این گروگانگیری را بدهی پسرعموهایش به آدم ربایان اعلام کرد و گفت: دو متهم دستگیر شده پس از دستور مراجع قضایی، روانه زندان شدند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین