کد خبر: ۳۱۴۲۰۵
تاریخ انتشار : ۲۷ مرداد ۱۳۹۴ - ۰۹:۳۰

راننده تاکسی کیف ۸۰ میلیون تومانی را به صاحبش بازگرداند

یک راننده تاکسی بجنوردی کیف حاوی ۸۰ میلیون تومان پول نقد که در داخل خودرو وی جا مانده بود را به صاحبش بازگرداند.
آفتاب‌‌نیوز : محمود گریوانی، راننده تاکسی اهل بجنورد، مرکز خراسان شمالی چند روز پیش مدتی بعد از پیاده کردن مسافر خود متوجه جا ماندن کیف سامسونت وی در کنار خودرو می شود و برای یافتن نام و نشان وی و تحویل کیف به او، داخل کیف را نگاه می کند.

این راننده تاکسی بعد از گشودن در کیف، متوجه می شود کیف مزبور مملو از پول های نقد، چک پول و اسناد و مدارک است اما با غلبه بر نفس اماره و در اقدامی خداپسندانه به جستجوی صاحب کیف می پردازد.

وی با تماس با شماره درج شده بر روی اسناد، مؤفق به یافتن و مکالمه با صاحب کیف می شود آن هم در حالی که فرد مزبور بدون آگاهی از گم شدن کیف خود در شهر شیروان و در مسیر سفر به مشهد مقدس بود.

محمود گریوانی، راننده آژانس بجنوردی در تکمیل کار نیک خود از بجنورد به شیروان رفته و کیف را به صاحب آن تحویل می دهد و با وجود اصرار فراوان صاحب کیف نه تنها از وی هیچ گونه مژدگانی و پول را قبول نمی کند بلکه دریافت کرایه مسیر بجنورد- شیروان را نیز از صاحب کیف نمی پذیرد.

صاحب کیف مزبور گفته در داخل کیف ۸۰ میلیون تومان پول نقد که وجه فروش زمین بوده به همراه اسناد و مدارک فروش زمین، وجود داشته اما این راننده پاک دست بجنوردی با چشم پوشی از این مبلغ کلان، پس از جستجو و زحمت فراوان، آن را به وی پس داده است.

دوشنبه شب، مسؤولان شهرداری و شورای شهر بجنورد در مراسمی که در مسجد امام خمینی(ره) مرکز خراسان شمالی با حضور مردم برگزار شد، از این راننده آژانس بجنوردی تقدیر کردند.

به گزارش خبرنگار مهر، سه سال پیش نیز احمد ربانی، رفتگر ۳۹ ساله بجنوردی کیف حاوی یک میلیارد تومان وجه نقد، طلا، چک و اسناد و مدارک را در یکی از خیابان های مرکز خراسان شمالی یافت و آن را با هماهنگی مسؤولان به صاحبش بازگرداند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین