کد خبر: ۳۱۴۲۷۷
تاریخ انتشار : ۲۷ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۳:۴۲
عضوکمیسیون آموزش خبر داد:

بررسی اولویت‌های آزمون استخدامی آموزش و پرورش در جلسه‌ای ویژه

میر قسمت موسوی گفت: تاکید نمایندگان مجلس در این جلسه این بود که در آزمون 5 هزار نفری آموزش و پرورش اولویت با معلمان پیش دبستانی و حق التدریسی باشد که نمایندگان وزارتخانه آموزش و پرورش در اینباره به نیاز این وزارتخانه برای جذب نیرو تاکید کرده اند.
آفتاب‌‌نیوز :
کمیسیون آموزش مجلس عصر روز یکشنبه نمایندگان برای بررسی اولویت‌های آزمون استخدامی که به تازگی مورد توجه رسانه‌ها قرار گرفته است جلسه‌ای برگزار کرد. 

میر قسمت موسوی، عضو کمیسیون آموزش از حضور معاون امور استخدامی و معاون پارلمانی وزرات آموزش و پرورش در این جلسه خبر داد و به خبرنگار «آفتاب» گفت: تاکید نمایندگان مجلس در این جلسه این بود که در آزمون 5 هزار نفری آموزش و پرورش اولویت با معلمان پیش دبستانی و حق التدریسی باشد که نمایندگان وزارتخانه آموزش و پرورش در اینباره به نیاز این وزارتخانه برای جذب نیرو تاکید کرده‌اند. 

او در ادامه افزود: نظر کمیسیون این است که در آزمون استخدامی، حق التدریس و پیش دبستانی ها اولویت داشته باشند اما تاکید وزارت آموزش و پرورش جذب نیرو بر اساس نیاز و جنسیت است. 

به گفته این نماینده مجلس قرار است جمع بندی این جلسه از طریق سخنگو به زودی اعلام شود.
 
گفتنی است که برخی معلمان پیش دبستانی و حق التدریسی روز گذشته برای افزایش میزان سهمشان در آزمون استخدامی آموزش و پرورش در مقابل مجلس حضور داشته و تجمع کرده اند. 
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
خبرهای مرتبط
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین