کد خبر: ۳۱۴۷۰۳
تاریخ انتشار : ۳۰ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۶:۳۳

بدلکار فیلم "جکی چان" در تهران+عکس

امیر بدری گفت: بدلكار فيلم های هاليوود "فاتيح اوگورلو" به ايران آمد تا تجربه واژگون كردن ماشينی را كه من طراحی آن را بر عهده داشتم، در ايران داشته باشد.
آفتاب‌‌نیوز : امير بدری طراح صحنه های اكشن و بدلكاری کشورمان در خصوص جدیدترین فعالیتش گفت: جدیدا طراحی صحنه ای را بر عهده داشتم كه يكی از بهترين بدلكاران هاليوود آن را در شهرک غرب تهران اجرا كرد .



وی در ادامه افزود: اين بدلكاری صحنه ای از واژگون كردن ماشينی بود كه هم اكنون ركورد بيشترين ملق زدن در ايران را با سه دور و نيم شكست .

 

طراح صحنه های اکشن کشورمان گفت:  بدلكار فيلم های هاليوود "فاتيح اوگورلو" به ايران آمد تا تجربه واژگون كردن ماشينی را كه من طراحی آن را بر عهده داشتم، در ايران داشته باشد ، اوگورلو از مطرح ترين بدلكاران بين المللی می باشد که طراحی بخش تركيه فيلم "جيمز باند" را بر عهده داشته و همچنين بدل بازيگرانی همچون كريستين بل ، اسكات آدكينز ، راسل كرو بوده و در آخرين فيلم جكی چان نيز به عنوان بدلكار حضور داشته است.



 بدری افزود:  ما برای آماده سازی ماشين ١ هفته وقت گذاشتيم كه تمام مسائل ايمنی را رعايت كنيم ،اين كار برای تبادل كاری بين المللی بيشتر تيم ما انجام شد و اميدواريم بتوانيم خدمتی به صنعت سينمای كشورمان بكنيم .



وی خاطر نشان کرد : سال ها در حرفه  بدلكاری مشغول به كار هستم و ٧ ماهی می شود كه به صورت مستقل تیمی تشکیل داده ام و آخرین کارم حضور در يكی از فيلم های بين المللی ساخت كشور انگلستان به همراه ١١ نفر از هم گروهی های ايرانی ام بود.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین