کد خبر: ۳۱۴۸۵۹
تاریخ انتشار : ۳۱ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۴:۴۱

حادثه مرگبار در کارناوال عروسی

یکی از سرنشینان روی لبه پنجره خودروی یاد شده نشسته و با توجه به سرعت بالا، این خودرو با میله های سمت راست پل نیروگاه برخورد می کند و منجر به سقوط این فرد به پایین پل می شود.
آفتاب‌‌نیوز : جانشین رییس پلیس راهنمایی و رانندگی قم گفت: حرکات نمایشی راننده پژو پارس و بی احتیاطی یکی از سرنشینان آن، باعث سقوط این سرنشین به پایین پل و فوت وی شد.
 
سرگرد حمید عرب روز شنبه در گفت و گو با ایرنا با اشاره به حادثه بامداد امروز در شهر قم، افزود: در این حادثه خودروهای همراه کارناوال عروسی بدون توجه به تذکرهای مکرر پلیس، اقدام به حرکات نمایشی و خطرناک کردند و با توجه به اینکه راننده پژو پارس در حالت طبیعی نبود، منجر به حادثه تلخ سقوط یکی از سرنشینان شد.

وی اضافه کرد: یکی از سرنشینان روی لبه پنجره خودروی یاد شده نشسته و با توجه به سرعت بالا، این خودرو با میله های سمت راست پل نیروگاه برخورد می کند و منجر به سقوط این فرد به پایین پل می شود.

وی با بیان اینکه مسیر و نرده های پل نیروگاه کاملا استاندارد است، تصریح کرد: رعایت نکردن قوانین و همچنین انجام حرکات خطرناک و نمایشی، این حادثه تلخ را به وجود آورد و عده ای را عزادار کرد.
به گفته عرب، با رسیدن نیروهای امدادی، این فرد به بیمارستان منتقل شد و متاسفانه فوت کرد.

وی با تاکید بر برخورد جدی و قاطع پلیس با اخلال گران نظم و امنیت، گفت: بارها به کارناوال های عروسی تذکر داده ایم که به هیچ عنوان معبر و خیابان که مسیر تردد وسایل نقلیه دیگر است را مسدود نکنند.

وی با بیان اینکه متاسفانه گاهی شاهد انجام اینگونه اقدام ها از سوی خانواده ها نیز هستیم، اضافه کرد: بیشترین نارضایتی شهروندان استان قم از کارناوال های عروسی به خاطر مسدود کردن معابر است که باعث آزار و اذیت شهروندان و همچنین اختلال در انجام ماموریت وسایل امدادی می شود.

جانشین رییس پلیس راهور با اشاره به اینکه اقدام های پیشگیرانه و برخوردهای پلیس باعث کاهش انسداد معابر شده است، تاکید کرد: در صورت مشاهده بیرون آوردن دست یا سر توسط سرنشینان خودروها، پلیس علاوه بر جریمه خودروهای متخلف به توقیف آنها اقدام می کند.

عرب خاطرنشان کرد: پارسال نیز برخورد شدید یک موتورسوار همراه کارناوال عروسی با یک خودروی سواری در یکی از معابر قم باعث فوت وی شد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین