کد خبر: ۳۱۴۹۸۴
تاریخ انتشار : ۰۱ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۲

مردی که گروگان گرفته شده بود، با بدن زخمی پیدا شد

آفتاب‌‌نیوز : وزنامه خراسان نوشت: فردی که چهار شنبه گذشته توسط چند آدم ربا در بولوار فکوری از داخل خودرویش به گروگان گرفته شد در مدت کوتاهی با تلاش ماموران پلیس، محل رها سازی اش شناسایی و در حالی که به شدت مجروح شده بود به بیمارستان منتقل شد.

چهار شنبه گذشته فردي که احتمال مي رود اختلاف مالي نيز با گروگان گيران داشته باشد حدود ساعت ده شب در حوالي بولوار فکوري درداخل خودروي پژو405 خود نشسته بود که از سوي چند نفر از سرنشينان يک خودروي سمند مورد حمله قرار گرفت و در حالي که توسط آدم ربايان کيسه اي به سرش کشيده شده بود با تهديد و زور ربوده شد.

بدين ترتيب خانواده فرد ربوده شده که ازعدم مراجعه وي به منزل نگران شده بودند ماموران کلانتري هفت تير را در جريان ماجرا گذاشتند .

بنا بر اين گزارش ماموران پليس پس از انجام مراحل انتظامي وکسب دستورازقاضي بخشي محبي معاون دادستان در دادسراي شهيد کامياب مشهد تحقيقات فني و پليسي خود را گسترش دادند و موفق شدند خودروي رها شده گروگان را در بولوار فکوري شناسايي کنند.

در ادامه ماموران پليس با توجه به سرنخ هاي به دست آمده از داخل خودروي مرد ربوده شده ساعت چهار بامداد پنج شنبه گذشته محل رهاسازي گروگان در انتهاي بولوار وکيل آباد را شناسايي و پس از حضور در محل وي را که به شدت مجروح شده بود به مرکز درماني منتقل کردند .لازم به ذکر است با توجه به اينکه هويت آدم ربايان از سوي پليس مورد شناسايي قرار گرفته است ، تلاش براي دستگيري آنها همچنان ادامه دارد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین