کد خبر: ۳۱۵۳۷۹
تاریخ انتشار : ۰۳ شهريور ۱۳۹۴ - ۰۸:۵۹

هر آنچه در برنامه نود دیشب گذشت

برنامه نود این هفته از ساعت 22:32 دوشنبه شب از شبکه سوم سیما روی آنتن رفت.
آفتاب‌‌نیوز : در ابتدای این برنامه عادل فردوسی‌پور توضیحاتی درباره دیدار تیم‌های ستارگان فوتبال ایران و ستارگان فوتبال جهان ارائه کرد. قرار است ویژه‌برنامه نود که با حضور ستارگان فوتبال جهان همراه خواهد بود، پنجشنبه شب روی آنتن برود.

به گزارش ایسنا، نظرسنجی این هفته به انتخاب بهترین گل ماه اختصاص داشت. بینندگان نود باید از میان امید ابراهیمی، حسن بیت سعید، احسان حاج‌صفی، غلامرضا رضایی و هادی نوروزی زننده برترین گل ماه را انتخاب می‌کردند. در نهایت، گل هادی نوروزی به تیم پدیده، با کسب 60 درصد آرا به عنوان برترین گل ماه انتخاب شد.



در ادامه آیتمی درباره خداحافظی علیرضا جهانبخش از هواداران باشگاه نایمخن پخش شد. مسئولان باشگاه نایمخن مراسم با شکوهی برای خداحافظی ترتیب داده بودند.

جهانبخش در این باره اظهار کرد: خاطرات خوب و خوش و همچنین تلخ زیادی در دوران بازی در این باشگاه دارم. زمانی که تیم به دسته دو سقوط کرد هواداران مرا به عنوان یکی از بهترین بازیکنان انتخاب کردند.


هوشنگ نصیرزاده کارشناس داوری این هفته نود بود

پخش مستندی درباره اشتباهات داوری، بخش بعدی برنامه بود. در این مستند عنوان شد که اشتباهات داوری در بازی‌های اروپایی هم وجود دارد اما آنجا برخورد بدی با داوران انجام نمی‌شود. البته اگر داوری تبانی کند او را مادام‌العمر محروم می‌کنند اما اگر اشتباه سهوی باشد داور بازی را بازخوست نمی‌کنند. در بخش دیگری از این مستند، اشاره‌ای هم به محسن قهرمانی شد؛ این‌که اگر قهرمانی تبانی کرده چرا مجدداً به داوری برگشته اما اگر تبانی در کار نبوده، چرا با آبروی این داور بازی شده است؟


خوردبین: فغانی یکی از بهترین داوران ایران است

سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس به عنوان نخستین مهمان روی خط برنامه آمد و اظهار کرد: علیرضا فغانی یکی از بهترین داوران ایران است اما در دیدار ما برابر ذوب آهن اشتباهاتی داشت. البته اشتباهات داوری در چند بازی ما وجود داشته است.


فغانی: حاضرم یک سال در لیگ یک قضاوت کنم

علیرضا فغانی، داور دیدار پرسپولیس و ذوب آهن هم روی خط برنامه آمد و در واکنش به اظهارات فردوسی‌پور که عنوان کرد فغانی از بالا به پایین به فوتبال ایران نگاه می‌کند، گفت: فرهنگ فوتبال ما با خارج از کشور متفاوت است. شاید صحبت شما درست باشد که من از بالا به فوتبال ایران نگاه می‌کنم. بنابراین حاضرم یک سال در لیگ یک قضاوت کنم تا دیگر اینگونه رفتار نکنم.

او درباره صحنه اخراج محسن بنگر هم گفت: قبول دارم صحنه خطای هَند محسن بنگر پنالتی نبود اما اخطار اولی که به او دادم به خاطر این بود که پس از گل شدن پنالتی به حالت تمسخر اقدام به دست زدن کرد. در مورد اخطار دوم هم او با شدت زیادی به دروازه‌بان حریف برخورد کرد و بخاطر آن اخطار گرفت. بنابراین اخراج بنگر درست بوده و نباید بخشیده شود.

پرسپولیس هوشمندانه‌تر از سابق

آنالیز دیدار پرسپولیس و ذوب آهن نشان می‌دهد شاگردان برانکو ایوانکوویچ بازی هوشمندانه‌تری نسبت به گذاشته ارائه کردند. آنها با برتری عددی که در تمام نقاط زمین داشتند، پاس‌های ذوب‌آهنی‌ها را محدود کردند و با سرعت دادن به بازی، فرصت‌های گلزنی روی دروزاه حریف خلق کردند. کمال کامیابی‌نیا و احمد نوراللهی نقش مهمی در قطع پاس‌های ذوب‌آهنی‌ها داشتند. کامیابی‌نیا با 11 قطع توپ و نوراللهی با 10 قطع توپ عملکرد خوبی در ترکیب تیمشان داشتند.

گزارشی از ترین‌های هفته چهام لیگ برتر پخش شد و تیم منتخب هفته هم انتخاب شد.




گزارشی از بازی استقلال اهواز و استقلال تهران پخش شد.

اتفاقات دیدار استقلال اهواز و استقلال تهران مورد بررسی قرار داده شد و مشخص شد که سوت‌های داور بیشتر به سود استقلال تهران بوده است.

در ادامه فردوسی پور نوضیحات کوتاهی در مورد حضور بازیکنی مثل لوسیانو پریرا بازیکن سابق سپاهان و فولاد خوزستان در تیم دسته چهارم برزیل و در تیم کولوکولو با مبلغی بسیار کم اشاره شد تا به نوعی بحث‌های مربوط به پولشویی مطرح شود. در ادامه فردوسی پور این پرونده‌ها را شبیه به پرونده نفتی بابک زنجانی دانست و به نوعی پای این فرد را هم به برنامه‌اش باز کرد.



در ادامه ارتباط تصویری ضبط شده با روبرتو کارلوس به صورت ضبط شده برقرار شد.

وی از حضور در ایران ابراز خوشحالی کرد و گفت که دوست دارد ایران را بیشتر بشناسد و خیلی خوشحال است که از نزدیک با فرهنگ ایران آشنا می شود.

کارلوس ابراز امیدواری کرد تا هر چه سریع‌تر به ایران بیاید.



محمد رضا عباسی مدیر عامل سیاه جامگان روی خط تلفنی برنامه آمد و اظهار داشت: در حال حاضر سعید رمضانی به عنوان سرمربی سیاه جامگان حضور دارد و صحبتی درباره حضور آتیلا حجازی در تیم نشده است.

وی گفت که تا بازی مقابل راه آهن فعلاً رمضانی سرمربی است.

عباسی گلایه‌هایی هم از 90 به دلیل فرصت اندک به وی داشت که فردوسی پور آن را پذیرفت.

اردشیر میردورقی در واکنش به گزارش پخش شده 90 مبنی بر اینکه وی برای حضور پسرش در ترکیب ثابت استقلال خوزستان پول پرداخت کرده است، با عصبانیت مطالبی را علیه فردوسی پور و 90 مطرح کرد.

وی فردوسی پو و این برنامه را به کذاب بودن متهم کرد و اینکه صحبت‌های بختیاری زاده سرمربی استقلال خوزستان را گزینشی پخش کرده‌اند.

میردورقی افزود: حتی یک هزار تومانی هم به باشگاه استقلال اهواز کمک نکرده است و گفت که هیچ کس اعم از مقام‌های امنیتی و قضائی هم نمی‌توانند این موضوع را اثبات کنند.

 برنامه نود این هفته ساعت 1:55 بامداد سه شنبه به پایان رسید.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین