کد خبر: ۳۱۵۴۷۹
تاریخ انتشار : ۰۳ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۴:۴۶

صالحی: توافق هسته ای با توجه به منافع ملی تحقق یافت

معاون رییس جمهوری و رییس سازمان انرژی اتمی گفت: روند مذاکرات هسته ای و دستیابی به توافق بین ایران و گروه 1+5 با توجه به منافع ملی کشورمان پیش رفته است.
آفتاب‌‌نیوز : به گزارش ایرنا علی اکبر صالحی دوشنبه شب در دیدار با نخبگان علمی وکارکنان سازمان ملی استاندارد در کرج، با اشاره به مذاکرات پیچیده هسته ای، افزود: با رهنمودهای مقام معظم رهبری، تلاش های دولت تدبیر و امید و حمایت بی بدیل ملت همیشه در صحنه ایران اسلامی توانستیم این توافق را با توجه به منافع جمهوری اسلامی ایران و خواسته این نظام به نتیجه مطلوب برسانیم.

وی در بخش دیگری از سخنانش به سیر تحولات مربوط به انقلاب اسلامی و نقش امام (ره) و حمایت های مردم در به ثمر رسیدن آن اشاره کرد و اظهار داشت: ملت بزرگ ایران به رهبری امام راحل ( ره ) احیاگر دین شد به گونه ای که اثرات انقلاب پرشکوه اسلامی ایران همواره در سراسر جهان قابل مشاهده است.

معاون رییس جمهوری و رییس سازمان انرژی اتمی در ادامه از مسوولان سازمان ملی استاندارد ایران برای فرآهم آوردن فضای گفت و گوی با فرهیختگان و محققان در استان البرز تشکر کرد.

درپایان لوح سپاس به پاس تلاش های بی شائبه درمذاکرات هسته ای، ازسوی انجمن همیاراستان البرزبه علی اکبر صالحی، معاون رییس جمهوری و رییس سازمان انرژی اتمی اهدا شد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین