کد خبر: ۳۱۵۷۲۵
تاریخ انتشار : ۰۴ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۵:۴۶

کمیسیون ویژه بررسی برجام سند اطلاع رسانی تصویب کرد/برنامه بازدید ازاماکن هسته ای

اعضای کمیسیون ویژه بررسی برنامه جامع اقدام مشترک ظهر چهارشنبه در سومین نشست خود سند اطلاع رسانی کمیسیون را در 9 بند تصویب کردند که از جمله آنها نحوه گزارش دهی به مسئولان و رسانه ها است.
آفتاب‌‌نیوز : به گزارش خبرنگار سیاسی ایرنا ، سید حسین نقوی حسینی در گفت و گو با خبرنگاران از بررسی و جمع بندی چهار موضوع در این جلسه خبرداد.

نماینده مردم ورامین در مجلس شورای اسلامی گفت: در این جلسه سند اطلاع رسانی کمیسیون در 9 بند به تصویب اعضا رسید که از موارد آن می توان به نحوه گزارش کمیسیون به مسئولین عالیرتبه کشور، نمایندگان و رسانه ها و همچنین نحوه حضور رسانه ها در کمیسیون اشاره کرد.

وی اضافه کرد:همچنین در این جلسه روشهای بررسی برجام به ویژه کمیته های تخصصی اصلاح و تکمیل شد و در ادامه جلسه اعضا بر ضرورت بازدید از اماکن هسته ای تاکید کردند و مقرر شد برنامه بازدید از این اماکن طی جدول زمانبندی شده اعلام شود.

نقوی حسینی خاطرنشان کرد:همچنین در این جلسه مدل ارائه گزارش و طرح نظرات و مهمانان در جلسات هفته آینده جمع بندی شد.

سید حسین نقوی حسینی نماینده ورامین،اسماعیل کوثری نماینده تهران، محمدحسن ابوترابی فرد نماینده تهران،ابراهیم کارخانه ای، نماینده همدان،حسین نجابت، نماینده تهران،محمد مهدی زاهدی نماینده کرمان ،علیرضا زاکانی نماینده تهران،مهرداد بذرپاش، نماینده تهران و علاء الدین بروجردی نماینده بروجردی، سیدمحمود نبویان، نماینده تهران،مسعود پزشکیان نماینده تبریز،منصور حقیقت پور نماینده اردبیل،غلارضا تاجگردون نماینده گچساران ،عباسعلی منصوری آرانی نماینده آران و بیدگل و وحید احمدی نماینده کنگاوراعضای کمیسیون برجام هستند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین