کد خبر: ۳۱۵۷۸۷
تاریخ انتشار : ۰۴ شهريور ۱۳۹۴ - ۲۲:۳۰

گل‌محمدی: اگر دخترم خوب شود جمعه بازی می‌کنم

سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان می‌گوید که بعد از چهل پنجاه بازی روی شانس به سمت تیمش چرخیده است.
آفتاب‌‌نیوز :
 یحیی گل‌محمدی پس از تساوی مقابل استقلال اهواز اظهار کرد: بازی یک طرفه‌ای بود و فرصت‌های گل زیادی داشتیم. قصد ما این بود که ابتدا نیمه اول گل بزنیم و برنامه‌های بعدی‌مان را در نیمه دوم اجرایی کنیم.

به گزارش ایسنا،وی با بیان اینکه دو تیم خیلی خوب دوندگی کردند و استقلال اهواز دفاع بسیار فشرده‌ای داشت، ادامه داد: متاسفانه در نیمه اول نتوانستیم گل بزنیم و در نیمه دوم با سد محکم‌تری از دفاع فشرده استقلال اهواز مواجه شدیم که بی‌دقتی‌های زیاد بازیکنان ما نیز به این امر اضافه شد و ما نتوانستیم گلی بزنیم.

سرمربی تیم ذوب آهن با بیان اینکه امروز داور بسیار خوب و عادلانه سوت زد، ادامه داد: ذوب آهن امروز به دلیل فشارهایی که در دو هفته قبل تحمل کرده بود، نتوانست به خوبی خود را در زمین نشان بدهد. این در حالی است که 4 مصدوم از جمله قاسم حدادی فر نیز به این تیم اضافه کنید که نشان می‌دهد ذوب آهن در این دوران چقدر سختی کشیده است.

گل‌محمدی با بیان اینکه بازی ذوب آهن به حدادی فر وابسته است و حدادی‌فر خیلی خوب می‌تواند توپ را در زمین چرخش دهد، افزود: اینکه می‌گویند ما جلوی پرسپولیس با شانس بردیم درست است اما این را بدانید که بعد از چهل پنجاه بازی یک روز هم شانس به سمتمان چرخید.

او در پاسخ به این سوال که آیا در بازی ستارگان ایران با ستارگان جهان شرکت می‌کند، گفت: بنده برای این بازی دعوت شده‌ام اما دخترم مقداری کسالت دارد که اگر کسالت دخترم رفع شود حتما در بازی جمعه به میدان می‌روم.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین