کد خبر: ۳۱۷۴۷۰
تاریخ انتشار : ۱۴ شهريور ۱۳۹۴ - ۰۹:۴۴

قتل پسر توسط پدر 70 ساله

پیرمرد 70 ساله که از دست کارهای پسر معتادش خسته شده بود او را با شلیک یک گلوله در غرب تهران به قتل رساند.
آفتاب‌‌نیوز : ساعت 20 دوازدهم شهریورماه ماموران کلانتری باغ فیض در تماس با بازپرس جنایی تهران از قتل پسر 34 ساله ای با شلیک گلوله در ساختمان 34 خیابان سیمون بولیوار خبر دادند.
 
با حضور تیم جنایی به سرپرستی قاضی سعید احمد بیگی در محل جنایت مشخص شد مرد جوان در ورودی ساختمان به علت اصابت تیر به ناحیه سرش به قتل رسیده است.
در ادامه تحقیقات پدر 65 ساله خانواده به قتل پسرش مجتبی اعتراف کرد.
 
وی دربازجویی ها اعتراف کرد: پسرم چند سال پیش ازدواج کرد و بعد از آن به مواد مخدر شیشه اعتیاد پیدا کرد. چند بار خواستم او را ترک دهم اما فایده ای نداشت و او چند بار با ما درگیر شد و حتی شیشه های خانه را نیز شکست.
 
وی افزود: از دست کارهای او جانم به لبم رسیده بود و از ترس او اسلحه کلتی خریدم و همیشه درکنارم بود. به علت بیماری ام.اس دچار مشکل حرکتی هستم. برادرم چندماه قبل مجتبی را به کمپ برد تا ترک کند اما او مدعی بود باید پول کلانی به او بدهم. او بعد از ترک دیروز به محله آمد و پس از پاره کردن لاستیک خودرو برادرش نامه تهدید آمیزی با مضمون این آخرین تهدید است نیز از خود به جا گذاشته بود.
 
قاتل ادامه داد: گفته بودم اگر او را ببینم می کشم چون از دست کارهایش خسته شده بودم. امروز نیز او زنگ خانه را زد که مادرش از طبقه بالا در را برایش باز کرد. تا فهمیدم مجتبی وارد خانه شده اسلحه ام را از زیر بالشت برداشتم و دم در ورودی بدون اینکه او بتواند کاری کند به سمتش شلیک کردم و پسرم روی زمین افتاد.
 
به گزارش باشگاه خبرنگاران، با اعترافات مرد 70 ساله احمدبیگی بازپرس جنایی او را به اتهام قتل بازداشت کرد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین