کد خبر: ۳۱۷۶۶۶
تاریخ انتشار : ۱۵ شهريور ۱۳۹۴ - ۰۰:۱۲

دو قربانی در پی نوشیدن چای در خودرو

سانحه رانندگی در استان همدان منجر به سوختن خودرو و سرنشینانش شد و دو قربانی برجاگذاشت که فرمانده پلیس راه استان همدان تصمیم و اقدام راننده برای نوشیدن چای هنگام رانندگی را دلیل این حادثه ذکر کرد.
آفتاب‌‌نیوز : آن گونه که سرهنگ مهدی شاکری به ایرنا گفته است: بر اثر واژگونی یکدستگاه خودرو سواری روآ در جاده قدیم ساوه در استان همدان دو سرنشین که زن و شوهر بودند در آتش سوختند و دیگر سرنشین آن مجروح شد.

 این مقام انتظامی این را هم گفت که حادثه برای این خودرو ساعت 15 و 30 دقیقه شنبه 14 شهریور 94 در مسیر مستقیم و فاقد مانع رخ داده است که طبق اظهار فرزند این زوج ، پدر خانواده در حال رانندگی اقدام به ریختن چای کرد که به یکباره خودرو واژگون شد.

 دیگر گفته های سرهنگ شاکری بیانگر آن است که خودرو دوگانه سوز بود و قربانیان این سانحه زوج 36 و 40 ساله بودند که در آتش سوختند و پسر 16 ساله آنان مجروح شد.

 طبق قانون خوردن و آشامیدن در حین رانندگی ممنوع است و راننده برای رفع تشنگی و گرسنگی باید ابتدا اقدام به پارک خودرو در مکان مناسب کند.

 طبق اخبار منتشره 19 مرداد 94 بر اثر واژگونی و سقوط یکدستگاه خودرو سواری پراید به دره 30 متری در مسیر آورزمان نهاوند سرنشین آن در آتش سوخت.

 همچنین در هفته نخست تیرماه این سال یک دستگاه پرایددر جاده همدان - ملایر دچار آتش سوزی شد و چهار مرد جوان دانشجو کهسرنشین آن بودند در آتش سوختند.

 در تعطیلات نوروز 94 در یک سانحه بر اثر واژگونی خودرو ال 90 دو سرنشین آن در آتش جان باختند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین