کد خبر: ۳۱۷۶۹۲
تاریخ انتشار : ۱۵ شهريور ۱۳۹۴ - ۰۹:۳۱

زورگیری و اخاذی از مردم با لباس پلیس

مردی که با لباس نیروی انتظامی اقدام به دزدی، زورگیری و اخاذی از شهروندان می کرد، توسط پلیس شناسایی و دستگیر شد.
آفتاب‌‌نیوز : به گزارش  باشگاه خبرنگاران جوان ، ساعت ۰۳:۲۵ دوم شهریورماه گشت انتظامی خودرویی یگان کلانتری ۱۴۴جوادیه تهرانپارس در حین گشت زنی در خیابان امین کوچه ۱۸۸ شرقی به یک دستگاه پراید سفید با دو نفر سرنشین که یکی از آنان ملبس به لباس ناجا بود مظنون شده و درصدد توقف خودرو مذکور برآمدند که به محض مشاهده مامورین متهمان از محل متواری شدند.

در ادامه طی تعقیب و گریز صورت گرفته خودرو مذکور از حوزه استحفاظی خارج که ضمن هماهنگی با اپراتور سرکلانتری ، از کلانتریهای همجوار ۱۲۶ تهرانپارس،۱۴۷گلبرگ و۱۳۶ فرجام درخواست نیروی کمکی شد که در طول مسیر متهمین بصورت یک طرفه اقدام به پرتاب اشیاء زیادی از خودروی خود به بیرون اقدام کردند که عوامل انتظامی با رعایت قانون بکارگیری سلاح اقدام به شلیک ۶تیر جنگی به سمت خودرو متهمان کردند که در نهایت باعث توقف خودروی موصوف در زیر پل استخر شد.

در بازرسی از داخل خودروی متهمان اموالی از قبیل ۴ عدد چراغ جلو پراید-یک جفت کابل اتصال باطری۲ عدد باند-۱عدد ضبط جی وی سی بدون پنل-۱عدد پنل سونی۱جفت راهنما-۱دستگاه پمپ شیشه شور کشف و از راننده خودرو که ملبس به نیروی انتظامی بود مقدار حدوداً۳۵ سانت موادمخدر مشکوک به شیشه کشف و به همراه سرنشین به هویت "مهرداد” ۳۰ ساله دستگیر میگردند.

برابر اعلام کلانتری ۱۳۶ فرجام شهروندی به هویت "علی” به کلانتری ۱۴۴جوادیه تهرانپارس مراجعه و اظهار داشته متهم ملبس به لباس ناجا از وی اخاذی و متواری شده است.

سرهنگ امیر هوشنگ امیری رییس کلانتری ۱۴۴جوادیه تهرانپارس درباره این خبر به باشگاه خبرنگاران جوان گفت:در نهایت خودرو به پارکینگ انتقال و متهمین جهت سیر مراحل قانونی به کلانتری منتقل گردیدند.

رییس کلانتری ۱۴۴جوادیه تهرانپارس خاطر نشان کرد:متهمان تحت پوشش مامور ناجا اقدام به سرقت لوازم خودرو شهروندان و همچنین اخاذی و زورگیری از شهروندان می کردند که پس از تشکیل پرونده و انجام تحقیقات مقدماتی جهت تحقیقات تخصصی تر در اختیار کارآگاهان پایگاه چهارم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفتند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین